Terug naar overzicht
Hey Anne,Is er over de prijs nog te praten. Kan namelijk een nieuwe kopen van kenissen die deze zomer getrouwd zijn (waren de loper vergeten)voor 65 euro. Indien je zegt, ik doe hem voor 40 weg ben ik geïnteresseerd, anders kan ik beter voor die nieuwe gaan.Alvast bedankt.Groetjes Jessicatomverschueren1@telenet.be
Sorry, ik heb er gene meer nodig. Maar misschien even bijvermelden dat 23 meter heeeeel lang is. Misschien dat er mensen zijn die meerdere kortere nodig hebben en zo ook aan hun trekken komen. Ik had er 2 van 8 meter lang liggen (maar 16 meter). Een schaar of een mes is snel genomen! Ik wil nu niet moeien maar 55 euro lijkt mij een heel schoon prijske. 1 keer gebruikt bij schoon weer is praktisch nieuw hé. groetjes, Carolina
Ja 23 meter is lang, maar hij was zelfs langer (35 meter). De kerk in Lille tot buiten was zo lang ;-)Inderdaad je kan er gerust 2 kortere stukken van maken, geen probleem.En 55 euro is een mooie prijs, voor minder doe ik hem (sorry) niet weg.grtjsAnne
Hoi Anne,Heb je deze nog steeds? Ik ben wel geinteresseerd.Kan je me e-mailen op volgend adres;an.bogaert1@pandora.begrtsAn
Ja das just. Zo ver had ik nog niet nagedacht. Wij hadden er thuis ene aan de voordeur liggen en dan in Vorselaar vanaf de achterste stoelen tot op't straat. In de middengang lag er al ene (van de kerk). groetjes, Carolina
hallo Anne ,Hebt u deze Loper van 23m nog?Mijn emailadres is fam.pairon@skynet.beGrtjs wendy