Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonzuilen

22-9-2009 9:02:34
Hallo

Over 18 dagen is onze dag...

Omdat mijn toekomstige mij komt oppikken bij mijn ouders hadden we eerst voorzien om een rode loper te leggen en dan een witte rozenboog te maken...
Nu zijn we zaterdag naar een ballonschop in Hamont geweest en ik ben meteen verkocht voor het idee van 4 witte zuilen en 1 witte boog waar ook bloemen in zitten verwerkt. De mensen van de ballonschop komen 's morgens alles plaatsen en ook ophalen thuis als wij naar het Stadhuis zijn en brengen ze naar het restaurant waar we 's middags gaan eten. Daar plaatsen ze terug de 4 zuilen en boog maar dan worden er een paar ballonnen veranderd in 'Just Maried'...

Zijn er mensen die hier ook mee gewerkt hebben?

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 754

Dorien
1-4-2010
 Meld misbruik22-9-2009 9:09:26

Waauw! Klinkt zeer leuk en mooi! Zou je mij het adres van deze shop kunnen doorgeven?

Groetjes Dorien
supastick1@hotmail.com

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik22-9-2009 9:21:36

Dat zal wel allemaal heel erg mooi zijn. Is dit eigenlijk duur, vindt namelijk wel een leuk idee, zo met balonnen werken.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 9:28:48

Jessica,

Wij hadden nooit gedacht om met ballonnen te zullen werken maar omdat we een paar ballonnen wilde vullen met helium, waren we gaan kijken voor een fles helium, dat kost als snel 55€ en daar kan je niet veel ballonnen mee opblazen... Als je dan even bekijkt hoeveel ballonnen we met die zuilen en boog hebben(want dat is echt wel groot en hoog), vind ik het niet zo heel duur...
4 zuilen en boog, waar ook bloementjes en groen in verwerkt zit + plaatsen, ophalen, opnieuw opstellen dan kost ons dat 225€

Ik zou er eens vrijblijvend langsgaan. :-)

http://www.iparty.be/

Gr
Tess

Daisy
7-9-2012
 Meld misbruik9-6-2012 18:53:53

die ballonenshop ligt wel in Achel
Hamont-Achel hoort samen maar Achel is een dorp dus eigenlijk een soort van bijgemeente van Hamont!

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik11-7-2012 7:43:13

Dank u GPS Daisy...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...