Terug naar overzicht
Hey Dorien,Heb mijn kleed (top en rok) ook bij cermo besteld. Ben zeer tevreden over de verkoopster, ze hebben echt heel veel moeite gedaan. Toen ik voor de 1ste keer binnen kwam om informatie te vragen ben ik ontvangen door een man (ik denk iemand met een functie), en die kwam in 1ste instantie niet spontaan over, maar na 2 minuten was die indruk volledig weg.Veel succes met je zoektocht.Groetjes Jessica26/11/2009
Hey Dorien,Ik heb op 8 oktober 2009 ook een afspraak in de cermo om te gaan passen. Het zijn daar bruidjesdagen tussen 26 september tot eind oktober denk. Mijn vriendin heeft haar kleed daar twee jaar geleden ook gekocht en het assortiment is er heel erg uitgebreid zei ze, ze was op meerdere plaatsen geweest, maar ze zei dat je bij cermo echt wel de allermeeste keuze had!En nu hoorde ik dat ze nog eens uitgebreid waren. Dus ik ga alleen maar naar daar en zal het daar wel vinden hoop ik! Veel succes!groetjes ellen
Hallo Dorien,ik heb mijn kleedje daar ook besteld.Ze zijn er zeer behulpzaam en vriendelijk.Gwen14/05/2010
ik ga er 6 oktober ook passen :)de vrouw van een collega had haar kleed daar ook gekocht en was er zeer tevreden overgroetjes
Hey, Een vriendin van mij heeft daar haar kleed gehaald en ik ben mee naar de pasbeurten geweest. En ik moet zeggen, ik vond ze niet echt vriendelijk en behulpzaam.Ik trouw volgend jaar in september en ik ga er niet naartoe. Terwijl Cermo op 1 km van bij ons is.
Sorry, ik vind deze winkel ook maar niks. Ik heb een maatje meer en werd zo buitengekeken. Niks vriendelijkheid. Ik ben uiteindelijk naar Nederland uitgeweken. groetjes, Carolina
Hallo, ik heb vorig weekend ook gebeld voor een afspraak bij Cermo. Aan de telefoon vond ik die man helemaal niet vriendelijk! Ik kan er 29 september naar toe... ik ben benieuwd. Groetjes
@ carolinaHeb zelf ook een maatje meer en ben er wel zeer goed behandeld. Heb het mijn daar zelfs besteld. Er is wel een man daar die als eerste indruk niet zo goed over kwam, maar achteraf (na 2 minuten) was hij zeer behulpzaam. Jammer dat jij zo behandeld bent, want ze hebben daar toch ook wel veel keuze.Groetjes Jessica26/11/2009
Hoi Dorien,Ik heb zaterdag 17 oktober mijn eerste afspraak bij Cermo om naar hét kleed op zoek te gaan. Ik ben er enkele weken geleden binnengewandeld voor meer informatie en heb meteen een afspraak kunnen maken. Die man, waarover men hier spreekt, heeft mij heel vriendelijk geholpen maar zei wel dat het ongeloofelijk druk is nu de hele nieuwe collectie er is. Vandaag zat er trouwens post in de brievebus van Cermo: verschillende brochures met de collectie van 2010 kort voorgesteld, ideaal om naast de website ook eens door te bladeren!Ik kijk er al naar uit. En trouwens, een afspraak meer of minder: zolang je je droomjurk maar vind! :-)GroetjesEls9/4/2010
hey Dorien,ik ben heel tevreden over cermo.ik heb in juni mijn kleed daar gekozen en heb 3 november mijn eerste pasbeurt.ik ben er zelf voor ik gekozen had meermaals naartoe geweest en werd telkens vriendelijk ontvangen.veel sucses bij het kiezentamara
@Els: toevallig! ik heb ook op 17 okt een afspraak bij Cermo. mijn nichtje is al getrouwd en had haar kleed daar ook gekocht. blijkbaar moet je daar geen retouches betalen en dat is bij vb chapeau wel!veel plezier met het passen!grLizi
@ Lizi; jawel je betaalt wel retouches!!!!Ik werd daar echt wel grof behandeld toen ik ging kijken. Ik ben later nog met een vriendin meegeweest die haar kleed daar ook besteld had voor de laatste pas. Die verkoopste/naaister vond ik ook heel kortaf hoor. Ze wou de sleep ook heel raar ophalen voor 's avonds. Met 1 knoopje zodat de sleep heel scheef hing en toch nog voor 2/3 op de grond hing. Toen ik zei gaat dat niet met 3knoopjes zodat de sleep recht hangt en niet meer zo op de grond. Amaai, ze kon mij wel doodbliksemen. Uiteindelijk hebben ze het wel gedaan maar toch... Het is maar een knoopje hé. groetjes, Carolina
Dames,iedereen kan positieve en negatieve ervaringen vertellen over ELKE winkel. Je moet het gewoon zelf ervaren. Dorien, als ze jou onheus of onvriendelijk behandelen dan ga je toch gewoon ergens anders. Behandelen ze jou heel goed, voel je je op je gemak, des te beter. Vind je daar je droomkleed niet, dan ga je op een ander. grtjs
Trouwens: is het niet normaal dat je retouches betaalt? alé ik vind dat normaal, soms moet er heel wat veranderd worden en daar kruipt ook werk in hé!grtjs
Hallo iedereen!Wij zijn beginnertjes in onze keuze...Mijn vriend heeft me 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd... Onze datum van het huwelijk zal 28-08-2010 worden.. Dus dat is al vrij snel... Strak, in de loop van de namidd. gaan mijn moeder en ik eens een bezoekje brengen aan het kleed dat mijn mooiste dag zal afmaken... We gaan ons oogjes in cermo goed kunnen gebruiken denk... Iemand tips?? :o)