Terug naar overzicht
Verleden jaar hebben wij een videoreportage gemaakt,met Rent-a-Priest.Als je wil,kan je de ceremonie gratis bekijken op onze DVD. www.videomanie.be Beste Groeten,Antoon
ik heb al gekeken en ik vind het niet op die site. waar staat het ergens? dank u
ik vind dat de mensen van videomanie maar eens moeten ophouden met hun reklame! overal vind je ze op dit forum en uiteindelijk trekt hun site op niets! Zorg voor een degelijk PR ipv mensen hier nodeloos lastig te vallen met uw sluikreclame
Wij trouwen niet met Rent a priest maar wij trouwen kerkelijk buiten de kerk. Wij hebben onze pastoor bereidt gevonden om alle papieren in orde te maken zodat we zogezegd bij ons in de kerk getrouwd zijn. De 'mis' zal in een zaal of buiten worden gehouden waar dat onze feest is. Ik weet niet of er zo al veel getrouwd zijn want meestal wilt de pastoor niet...
Dat onze website op niks trekt,daar heb je gelijk in.Door dat we goedkoop werken kunnen wij ons geen dure webmaster veroorloven.Ten tweede hebben wij zoveel werk met videomontages,dat we geen tijd hebben om er een mooie site van te maken.Ga gerust bij de concurrenten met hun mooie sites,je zal dan zien hoeveel een reportage kost.Ik ruik hier wel een beetje jaloezie,is het niet?En wat zeg je dan van het feit,dat we al veel mensen gelukkig gemaakt hebben,dat ze ons gevonden hebben.Lees eens het bericht in het forum op datum van 19-10 binnengekomen.
Hoi SofieWij trouwen op 15 juli met Rent-a-Priest. heb reeds contact gehad met Norbert Bethune en vil reuzegoed mee. Onze viering zal eruit zien zoals wij het willen , zonder kerkelijk gedoe.GroetenCaroline