TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marleen
14-8-2010
|
22-9-2009 13:39:05
Ik zelf verkies ook liever een coctail jurk dan een traditionele trouwjurk. Ik vind het zonde van het geld en het feit dat je het niet meer kan aan doen. Bij Jagré In Antwerpen hebben ze een groot assortiment coctailjurkjes. www.jagre.be Veel succes !
|
|
daisy
3-9-2010
|
22-9-2009 17:00:20
heyy,
ik was van hetzelfde idee, ik heb ook geen traditioneel trouwjurk. ik ben zelfs niet in het lang. ik wou een kleedje waar ik me super in voelde en waar ik de hele avond goed kon mee feesten, dus ik koos voor een half lang kleedje in de E&R in beverlo. daar kan je terecht voor heel veel leuke jurken.
groetjesss
|
|
Els
7-8-2010
|
22-9-2009 17:51:59
Ik heb voor mijn trouw in oktober een mooie cocktailjurk gevonden in Peek en Cloppenburg. Dit kleed was echt zeer budgetvriendelijk en dat kan je er niet aan zien.
Veel succes met je zoektocht
Els
|
|
Channa
5-6-2010
|
22-9-2009 22:25:27
@ Els
Niet iedereen wil trouwen in een kleed dat uit een gewone, ordinaire kledingwinkel komt...
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
23-9-2009 0:27:07
amai seg, beleefd blijven is de boodschap!! ieder zijn keuze!!!
|
|
veronique
13-9-2008
|
23-9-2009 10:17:11
@channa: waar slaat dat op? Het is toch net de vraag van Cindy waar je mooie cocktailkleedjes kan kopen! 't Is niet omdat het minder kost dat het minder mooi is! Er staat alleen geen chique naam in het etiket.
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
23-9-2009 11:13:25
Hallo Cindy,
ik vind de nieuwe collectie cocktailjurken van Linea Raffaelli heel mooi. Zitten echt een heel paar mooie bij.
Groeten, Nathalie 17/07/2010
|
|
Channa
5-6-2010
|
23-9-2009 16:31:14
Ze spreekt van Pierre Yves en jullie komen af met de P&C... Hemelsbreed verschil! Linea heeft inderdaad een zeer mooie collectie van suitekledij
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-9-2009 17:05:31
Ken jij P&C dan wel? Je blijft grof hoor, hoe je je ook wel wil verdedigen. Daar zijn héél mooie kleedjes en ja, je betaalt er wellicht de helft van bij R.L., SO WHAT???!!! Is prijskaartje indicator van of iets mooi is of niet. Jezus, zo'n bekrompen mentaliteit is dat! Ik vind Vincent Van Gogh niet mooi, maar ik zal hem van m'n leven niet kunnen betalen, maar mooi hoor, mooi hoor, ...
*ZUCHT*
|
|
Channa
5-6-2010
|
23-9-2009 20:51:23
Goh, ik heb niet de behoefte om me te verdedigen. Ik geef gewoon men mening. Kan je ze niet verdragen, tja, pech zeker.
*zucht* :D
|
|
Heidi
4-7-2009
|
23-9-2009 23:18:12
E&R in Beverlo vind ik een mooie winkel, soms wel duur maar echt prachtige kleedjes!!! Groetjes.
|
|
tami
26-6-2010
|
24-9-2009 15:07:42
Hallo Cindy,
wellicht zijn er over het hele land wel winkels waar je goedkopere kleding kan vinden voor een huwelijk. Eigenaardig genoeg denk ik er net zo over als jij. Mijn geluk ligt bij Tati in Lille (net over de Franse grens dus). Je kan daar cocktailjurken vinden vanaf 60 € tot zo duur als je wil. Ook de trouwkleedjes zijn schappelijk van prijs en heel mooi. Tik op google : tati mariage in. Dan op "extrait de collection" dan krijg je een idee van wat je kan verwachten. Tenzij dit te ver voor jou zou zijn... Groetjes
|
|
caroline
16-7-2010
|
24-9-2009 19:37:10
wat een discussie zeg... voor mij is het ook totaal niet belangrijk welke naam in het etiket staat maar voor sommigen wel. Elk zijn keuze daarin. Ik trouw met een thema zwart/wit en zoek een kleedje waar ik me gewoon goed in voel, voor mijn part komt het van de H&M !! Je moet maar es googelen en dan zien bij de fotos op wat ideeen op te doen. Succes met je zoektocht.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
24-9-2009 22:37:33
Je kritiek zou niet zo erg zijn, als ze terzake was, maar dat was ze niet.
Zij vroeg plekjes waar je terecht kon voor goedkopere cocktailjurkjes. Vervolgens begin jij een waardeoordeel te vellen of "andere winkels" waar je "ordinaire jurken" zou kopen. Sorry, maar wat was nu de toegevoegde waarde daarvan? Ik zie 't louter als het profileren van je lelijk karakter, jij hebt duidelijk wel 't geld om mooi, duur kleed te kopen (en daar is niets mis mee, 't is allen die 't kunnen ook gegund), maar jij haalt je neus op voor diegenen die 't niet kunnen en die dan gaan voor (citeer) "ordinaire jurk". Zielig ben je, je voelt jezelf zoveel beter omdat je niet 'n "ordinaire jurk" draagt. Gelukkig maakt de persoon de jurk tot wat die is, elke jurk op zich is maar stof, en of dat geheel aan stoffen nu 200 of 2000 euro heeft gekost, verandert er niets aan. Toch kan jij dat blijkbaar niet inzien dat prijskaartje niet bepaald of je al dan niet straalt op je huwelijksfeest. Wat wel duidelijk is, is dat 't twijfelachtig is of iemand met zo'n bedorven karakter kan stralen. Gelukkig is er schmink en allerlei cosmetische hulpjes, dan nog 'n goeie spot en je maakt misschien toch wat kans! ;) Desalniettemin wens ik jou een mooi huwelijk (vanaf dag één tot....) toe, met daarnaast hoop op verbetering in je mentaliteit waarop je mensen/dingen beoordeelt.
|
|
Mila
5-6-2010
|
28-9-2009 18:35:02
Echt grappig om te zien hoe je mensen kan doen steigeren :D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|