Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten, naamkaartjes op voorhand in feestzaal?

22-9-2009 14:14:54
Beste bruidjes, jullie naamkaartjes en menukaarten, liggen die op voorhand al in de feestzaal? Hoe worden die op je juiste plaats gezet. Door onszelf? OF door feestzaal.
Ik heb er echt geen idee van.

Groetjes

Sophie
31/10/2009
Nog 38 dagen op de tellen... spannend

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 856

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 14:22:06

Sophie,

Bij ons nog 18 dagen op de teller...

Wij hebben geen feestzaal maar hebben een resto afgehuurd...
De dag voor de trouw brengen we de naamkaartjes binnen samen met een plattegrondje van het resto..
Menukaartjes moet voor ons niet...

Veel plezier

Gr.
Tess

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 14:33:20

Dag Sophie,

de maandag voor de trouw hebben wij een afspraak met onze zaal. Dan wordt alles voor die dag overlopen en moeten we inderdaad alles meebrengen. De menu's, naamkaartjes, onze enveloppendoos.

Het weekend daarvoor moeten we onze tafelplanning doormailen. Als we de maandag daarop dan afspreken, kunnen we alles nog eens rustig doornemen en is tenslotte alles daar.

Groeten,
Eva
10/10/'09

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik22-9-2009 14:33:28

Hier nog 31 dagen op de teller (tbegint spannend te worden!!)

Wij moeten ongeveer 10 dagen op voorhand alles aan de zaal bezorgen en zij zien dat alles in orde komt.

Veel succes nog!

groetjes
Vanessa
24/10/09

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-9-2009 14:40:35

Hey

Wij zijn de avond voor de trouw alles gaan klaarzetten op de tafels, deze waren al opgedekt voor ons feest. Heeft effie geduurd dus best niet plannen op je dag zelf!

Groetjes, laura

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-9-2009 15:49:35

Hey Sophie,
kan je best eens bij de zaal vragen... Wij konden de dag voordien niet terecht in de zaal omdat er een feest bezig was. Dus hebben we aan familie die vroeger zou aankomen dan ons gevraagd om alles mee te nemen de dag zelf. Zij hebben dan alles klaargezet met de zaalverantoordelijke. We hadden wel enkel tafelaanduidingen en menukaarten, geen plaatsnamen per persoon, dus het was snel gedaan.
Veel plezier! Véro

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 17:17:37

ik heb een schama gemaakt van elke tafel en daarbij een enveloppe gestoken waaar al de naamkaartjes inzitten, zo kunnen ze ze in de feestzaal gemakkelijk op de juiste plaats zetten en hebben ze daar ook nie zoveel werk aan, er zijn ook 2 menukaarten per tafel voorzien

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-9-2009 18:12:08

Wij hebben ook alles de week op voorhand afgegeven: de tafelkaartjes, de menu's, de bedankingen voor ouders en getuigen, het gastenboek, mijn extra paar schoenen voor 's avonds, de gastenlijst, het feestreglement,...

Dan zorgt de zaal voor de rest.

Groetjes,

Véro

An
10-10-2009
 Meld misbruik23-9-2009 23:02:00

wij gaan de dag ervoor zelf de naamkaartjes/menu's op de tafel zetten. (menu's per koppel bij ons)

de dag ervoor was geen feest dus hierdoor konden we dit al gaan klaar zetten. anders zouden de mensen van de zaal dit de dag zelf doen.

gastenlijst met alle namen voor af te roepen geven wij dan ook af.

groetjes,
An

tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-9-2009 14:52:26

Hallo Sophie,

het hangt er van af of jullie de dag voordien in de feestzaal kunnen of niet.
Wij niet, vanwege een ander feest dus alles wordt de avond voordien aan de feestzaal afgezet en zij zorgen ervoor dat alles in orde komt. Ik geef onze feestzaal wel een globaal tafelplan mee (overzicht van alle tafels) èn een individueel tafelplan (elke tafel afzonderlijk met aanduiding van wie wààr zit).
Heb dit alles in Powerpoint gemaakt, zodat aanpassen vlot kan.
Onze feestzaaluitbaters doen dit soort dingen al jaren dus ik vertrouw op hun vakmanschap dat alles pico bello in orde zal zijn, zoals wij het gevraagd hebben.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...