Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest thuis

22-9-2009 16:27:59
hallo, heeft al iemand een trouwfeest thuis meegemaakt of gegeven? Wij willen na de gemeente (er is geen kerkelijk huwelijk) eventueel bij ons thuis gaan eten, het eten laten verzorgen door een traiteur. en dan nadien eventueel naar een zaaltje waar we de benen kunnen uitslaan.
We zijn met 16 personen voor het eten.

Vivian
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1133

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-9-2009 16:42:48

Geen ervaring mee. Maar waarom wil je het eten thuis doen? Kan je het eten dan ook niet ineens in dat zaaltje doen? Dan zit je al op je gemak. Anders zit je gezellig thuis aan tafel en ineens moet iedereen liggen verhuizen. Misschien dat dit de sfeer wel wat kan breken.
Wij hebben ons feest gegeven in Den Eyck in Kasterlee. Maar ze hebben ook een catering service: De thuisgastronoom.

groetjes, Carolina

Vivian
12-12-2009
 Meld misbruik22-9-2009 16:45:40

het probleem is dat er 1 invalide persoon bij is (half verlamd) die niet graag "buiten" eet omdat zij veel morst. Zij gaat ook niet mee naar het avondfeest.

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik22-9-2009 19:51:34

Wij zijn op kerstavond voor de wet getrouwd en hebben meteen ons wettelijk trouwfeest/kerstfeest bij ons thuis gehouden. Meer zelfs, we hebben zelf gekookt voor iedereen! Het was reuzegezellig, de sfeer, het familiaal gevoel... Heerlijke herinneringen heb ik daaraan, geen enkele zaal zou hetzelfde gevoel kunnen geven. Mijn advies is dus: doen! Je zal het je niet beklagen. Het hoeft trouwens niet altijd een traiteur te zijn. Op internet kan je ook een chef aan huis boeken voor dergelijk select gezelschap. Ik heb laatst voor een vrijgezellenfeest Wesley Dombrecht geboekt en het was werkelijk af.
Ik kan je idee dus enkel toejuichen meid, ik ben er zeker van dat dit concept een meerwaarde zal bieden.
Veel succes en een fijn trouwfeest gewenst!

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik22-9-2009 23:12:30

Hey,

Een vriendin had net een huis gekocht toen ze ging trouwen en zij hebben toen trouwfeest en housewarming gecombineerd. Er stonden toen wel nog niet echt meubels enzo in. Het was zo'n huis met halve verdiepingen enzo en op het ene verdiep stond buffet, op het andere kon je drank vinden, in de woonkamer was de dansvloer en de keuken, die halfopen boven de woonkamer was, daar stond de dj. Was een heel leuk concept!

Succes met jullie plannen!
Evelien

Vivian
12-12-2009
 Meld misbruik23-9-2009 8:12:22

wij gaan dan ook net 2 weken verhuisd zijn, we hebben een huis gebouwd.

Heb je niet teveel geluidsoverlast met een dj in huis?

Onze living is daar echt groot, een vrindin van me doet catering dus datis ook geen probleem. Ik wacht nog op antwoord van iets dat ik ook heel graag wil doen en als dat niet kan wordt het misschien een thuisfeest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...