Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester + volgwagens

13-10-2005 23:25:28
Hallo dus ik doe verder met m'n verhaal. Wij zijn nog steeds aan het twijfelen of we een ceremoniemeester gaan nemen. Zijn die meesters echt nuttig of kunnen vrienden dat ook doen.
Dan zit ik nog verveeld met de volgwagens, wij krijgen een ceremoniewagen van de zaal. M'n ouders maken daar geen probleem van dat ze in geen suitewagen zitten maar m'n schoonouders wel.
Ik had voorgesteld om vrienden te laten rijden dan moeten zijn niet rijden. M'n schoonouders willen absoluut vervoerd worden zoals een echte suite. hoe kan ik dit op een delicate manier oplossen.

kristel
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 445

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-10-2005 8:24:51

Misschien een bus huren voor heel de suite? Dit komt toch goedkoper uit dan verschillende ceremoniewagens. Wij hebben het ook zo gedaan, een oldtimer voor ons en een bijpassende bus voor 15 pers.

Als je het niet ziet zitten om dit zelf te bekostigen, zou ik aan je schoonouders proberen te zeggen: "als jullie per sé ceremonievervoer willen, betalen jullie het dan geheel of gedeeltelijk. Voor ons hoeft het ten slotte niet..."

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik14-10-2005 12:22:38

Hallo Kristel

Wij hebben het ook opgelost met een bus : kwam idd voordeliger uit en zo zit iedereen toch samen !

Wat de ceremoniemeester betreft, het is veel geld maar wij hebben er toch ook eentje genomen. Gewoon al om die dag wat minder zenuwen te hebben en constant te moeten denken aan wat je allemaal niet mag vergeten ...

Groetjes

Lien
26/05/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...