Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boetiek Lief

22-9-2009 21:20:59
Ik heb een maand geleden mijn trouwkleed besteld bij Boetiek Lief (wij trouwen volgend jaar in mei), maar nu lees ik hier zoveel negatieve commentaar over deze winkel en begin ik dus toch wel wat te panikeren! Ik heb de helft van de prijs al als voorschot betaald. Zijn er die toch ook nog goede ervaringen hebben met Boetiek Lief???

Hanneke
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 2723

tania

Meld misbruik23-9-2009 20:28:16

en collega van mij heeft haar trouwjurk er ook gekocht.
ze was niet zo vriendelijk maar er viel niks aan te merken op haar trouwkleed.
veel succes tania

Ineke
15-5-2010
 Meld misbruik25-9-2009 19:26:03

Hallo,

Ik heb mijn trouwkleed ook bij Boetiek Lief gekocht! Ik trouw net als jou in mei volgend jaar...Op welke dag trouw jij?
Van welk merk heb jij een kleed gekocht?

Zolang het kleed afgewerkt wordt zoals jij het wil,denk ik dat dat toch het belangrijkste is. Het zal heus wel goed komen!

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik26-9-2009 14:32:48

mijn man zijn kostuum kwam van daar.Tot de dag voor de trouw waren we tevreden.De dag voor de trouw,toen zijn ouders zijn kostuum gingen halen,zeiden de verkoopsters dat de schoenen die hij had besteld,niet in zijn maat waren!De dag voor de trouw!
Paniek dus!
Hij is dus getrouwd in een schoen van halve maat te klein!

Hanneke
14-5-2010
 Meld misbruik27-9-2009 12:35:37

Hoi Ineke

Wij trouwen op vrijdag 14 mei en jullie?
Mijn kleed is van Tia Bridal (Benjamin Roberts). En uw kleed?
Ik moet trouwens begin februari terug gaan om nog eens te passen. Heb jij ook al een afspraak om nog eens te passen?
Mijn schoenen heb ik daar ook besteld, maar daar ga ik dan toch maar tijdig naar informeren of die al binnen zijn.
Ik ken een meisje dat vorig jaar getrouwd is, haar kleed kwam ook van daar en zij was supertevreden.

En ik denk inderdaad ook wel dat het allemaal goed zal komen. Groetjes

Ineke
15-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 19:40:29

Hoi!

Wij trouwen op 15 mei! Allemaal zo spannend!
Anders moet je je emailadres gegeven dan kunnen we zo verder spreken over de voorbereidingen :-)

Hanneke
14-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 22:23:36

Hoi Ineke

Het is inderdaad allemaal héééél spannend.
Mijn e-mailadres is jacobs_hanneke1@hotmail.com

Groetjes en hopelijk tot mails

Hanne

Fieke

Meld misbruik2-10-2009 12:43:23

zelf totaal geen problemen daar , altijd vriendelijk geholpen

Fieke

Meld misbruik2-10-2009 12:48:07

zelf totaal geen problemen daar, altijd vriendelijk geholpen, voorschot is normaal denk ik, ik heb hier veel meer goede dan slechte commentaar gelezen dus dat is ook een mes dan aan twee kanten snijdt he, hier wordt altijd maar een kant van het verhaal verteld, denk dat er in veel gevallen veel meer aan de hand is dan ze hier willen laten uitschijnen, hier hun gelijk willen halen maar niet alles vertellen, allez mijn idee he....

Hanneke
14-5-2010
 Meld misbruik2-10-2009 15:56:10

Hoi Fieke

Zo dacht ik er ook al over. Ik heb tot nu toe ook nog totaal geen klagen gehad.

Groetjes

Sylvie
29-5-2010
 Meld misbruik18-3-2010 23:33:26

Wel... ik ben razend!!! Heb mijn kleed ook bij Boetiek Lief gekocht en van het kleed zelf ben ik tevreden, dat moest er ook nog aan mankeren... maar de service!!?? Schandalig!!! Ik heb mijn kleed nu al thuis hangen, want ik MOEST het meenemen!!! Anderhalve maand op voorhand! Vind ik dat normaal? Nee!!! Sorry, he, ik dacht dat ik gewoon nog eens moest gaan passen, maar ik moest mijn kleed meenemen... De retoucheuses hebben in juli-augustus verlof... Tja, is dat mijn probleem? Nee!!! Wat als ik nog bijkom of afval? Voor 1500 euro daar achter te laten, verwacht ik net iets meer service! Heb ik daar ooit een glas water of een kop koffie aangeboden gekregen? Nee! Dat vind ik dus ook niet kunnen voor zo een zaak! Echt, ik raad BOETIEK LIEF aan NIEMAND aan!! Als je kunt blijf er weg, ze zijn het niet waard! Vroeger was het misschien een goeie zaak, maar tegenwoordig... Ik vind het niet kunnen hoe ik daar behandeld ben!!!

Fieke

Meld misbruik25-8-2010 14:47:11

nou, toen ik er heb gekocht, is er direct cava aangeboden of fruitsap, door de bazin zelf dus zeker niet te klagen gehad, ook niet achteraf, service is heel perfect verlopen
tot aan de laatste dag toe dus ik kan niet echt goed begrijpen wat ik hier allemaal lees.
Sylvie jouw reactie dateert van 18/3, anderhalve maand later zitten we toch niet in juli of augustus, dus dat snap ik niet? en uit eigen ervaring, mocht er dan nog iets aangepast moeten worden, zouden ze toch niet echt een probleem van maken denk ik....

Fieke

Meld misbruik25-8-2010 14:49:22

ps let goed op wat je op deze site zet want bij elke reactie moet je de gebruiksvoorwaarden afvinken en daar staat...:

...Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!...

dus zo'n dingen kunnen altijd een staartje krijgen en ik ben er zeker van dat de handelaars dit hier ook lezen hoor....

Nele
11-6-2011
 Meld misbruik5-9-2010 23:07:12

Wij wonen op enkele kilometers van Boetiek Lief en hebben vorig jaar voor het huwelijk
van een familielid alle suitekleding en bruidskleding bij Boetiek Lief gekocht. Wat een miserie! Enkel aan het kleed van de bruid was niets mis, maar voor de rest was er overal wat mee. Om een onherstelbare fout in het kostuum van mijn vriend recht te zetten, kregen we na een heftige discussie een cadeaubon van 100 €. Om dit toch op te nemen, kocht ik deze zomer nog een zijde kleedje van 200 € en bij thuiskomst bleken alle naden hiervan los te zijn. Bij gebrek aan vertrouwen en omdat wij het grondig beu waren, heb ik het helemaal laten herstellen bij een retoucheuse. Wij trouwen volgend jaar in juni, maar ik weet waar ze ons in elk geval niet meer gaan zien.

Liesbeth
14-9-2012
 Meld misbruik11-11-2011 17:33:53

oei, ik ben daar gaan kijken voor een kleed en was er direct op mijn gemak, vriendelijk, had direct door wat mijn stijl was...hmm nu was ik aant denken daar te bestellen?! wat moeilijk zeg...

Liesbeth
14-9-2012
 Meld misbruik11-11-2011 17:34:40

Hanneke is het nu meegevallen voor u daar met uw kleed?

grtjs

Liesbeth
14-9-2012
 Meld misbruik14-10-2012 12:48:09

Ik ben getrouwd in een kleed van daar (nu bruidsmode Hasselt) op 14/09 de laatste reactie hier en wij hebben geen problemen gehad daar. Kostuum en kleed waren van daar

grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info