Terug naar overzicht
ik heb het ook gezien! wij trouwen 1 dagje vroeger, maar ik hoop nog steeds dat het mooi wordt! Op 10 dagen kan er nog veel veranderen in hun voorspellingen
Hey!Bij ons ook nog maar 10 dagen! Ik heb daarstraks ook de weersvoorspellingen gezien en het ziet er idd niet goed uit, ik hoop echt dat het nog verandert! Zolang het maar niet regent, da's het belangrijkste!Nog veel zenuwplezier! ;)GroetjesGitte
Jullie moeten nog niet panikeren! De weermannen kunnen zo lang op voorhand niet voorspellen. Voor hetzelfde geld wordt het een prachtweer! Positief blijven zou ik zeggen ;-)
deze morgen op het weerbericht op Q music zei de Frank dat het 180graden gedraaid is...het zou er ineens een pak beter uitzien voor volgende week
Inderdaad!! Olé ;-)
Op ons trouwdag, op 27 juni, hadden we 90 procent kans op onweer volgens het weerbericht en het ging zo goed als zeker regenen. Ik was dus echt met een bang hart voor het weer opgestaan op onze trouwdag maar uiteindelijk is de regen pas om 20u 's avonds gekomen en was de zon voor de ret van de partij. dus nog gene paniek, 10 dagen is nog lang en alles voorspellen kunnne ze toch niet!groetjes,Nathalie
HalloJe mag echt nog niet afgaan op die voorspellingen, is nog veel te veraf jong!Voor ons hadden ze prachtig weer voorspeld, ongeveer 2 weken vooraf.Je raadt het: 's morgens goot het regen! Net als ik van de kapper kwam! Dan heb ik efkes gevloekt. Onze fotoshoot kon hierdoor niet doorgaan. Het voordeel was dat we nog enkele uurtjes op ons gemak waren, nog een glaasje gedronken met de buren en zo. De tijd ging zo snel en het was zo gezellig dat we de regen al snel vergeten waren!Gelukkig klaarde het 's middags uit voor de trouw, familiefoto's, receptie met de familie!Onze fotoshoot hebben we op een andere dag gedaan wat zeker zijn voordelen heeft (je moet niet meer zo nauw kijken op je kleding + je bent heel relaxed!). De grote receptie was 's avonds en hebben we binnen gedaan want het werd te fris. Was écht gezellig! Ik vind dat je echt niet per se iets buiten moet doen om het gezellig te maken. Integendeel, ze zouden enkel maar geklaagd hebben dat het te koud was.Fixeer je echt niet op het weer!En het zou al moeten lukken dat het de godganse dag regent hé. We zullen toch duimen voor het zonnetje!xxx