Terug naar overzicht
Jaa spannend die laatste momenten!Je gaat goed weer hebben normaal gezien, da's toch al positief he ;)Maak er een mooie dag van en hopelijk krijgen we achteraf verslagske he!GroetjesKatrien10 days
Hoi Sara,wij trouwen ook op 25/09/2009.Het lijkt eerst zooo veraf en nu nog maar 2 dagen.Geniet van jullie dag!Inge
wij trouwen ook 25/09 en ik moet zeggen hier zijn er ook al zenuwen ze maar meer van mijn kantmaar men ventje vind dat kei leuk dus hij plaagt me er dan nog eens meegisteren mijn nageltjes laten zetten en vandaag mijn proef make upin ieder geval veel geluk vrijdag en hopend op goed weer
hey,hier ook nog 2 dagen.ik heb soms keiveel last van de zenuwen en dan het ander moment de kalmheid zelve.ik ben al heel blij dat ze goed weer geven.dus medebruidjes we zijn een verslag verschuldigd.groetjes Daisy
Ik kan het me volledig voorstellen, al die zenuwen!!! Ik trouw pas volgend jaar, maar droom nu al geregeld dat alles misgaat! haha ;-) Het moet gewoom perfect zijn!!! ;-)
Hey Sara,Ik moet nog 64 dagen wachten op mijn droomdag, en ik begin nu al soms zenuwen te hebben. Wat gaat dat dan geven als het nog maar 2 dagen is.Ik wens je alvast een heel leuke dag toe en geniet er van, want 1 dag is zo voorbij.Laat zeker iets weten hoe het geweest is.Jessica26/11/2009