Terug naar overzicht
ja, dacht dacht ik ook.... !Ik ga in oktober kleedjes passen. Samen met mn mama een gezellig dagje van maken: voormiddag naar Le Chapeau, namiddag Jagré ;-)Succes met je zoektocht ;-)
En heb jij een afspraak bij jagré of mag je ook gewoon binnen gaan?Groetjes Keshia
Hey,Toen ik voor mijn kleed ging kijken heb ik ook naar deze zaak gebeld en ze hebben mij toen ook aan de telefoon gezegd dat ik vrijblijvend kon langs komen. Uiteindelijk ben ik er niet geweest want ik heb mijn kleed in de eerste winkel besteld. Had echt het gevoel van dit is het en heb eigenlijk niet meer verder gekeken.Groetjes Jessica26/11/2009
Gewoon naartoe gaan dus !!! ;-)
Ik ben ook zonder afspraak geweest en kon direct beginnen passen, zeer vriendelijke mensen!
Ik ben het laatste jaar verschillende keren Jagré binnen gewandeld en eigenlijk is er nooit iemand te zien. Telkens waren we de enigsten. Dus je kan idd direct binnen wandelen. Wat wel belangrijk is: als je voor je 1e/2e pas gaat zeker je bestelbon meenemen anders ben je voor niets naar ginder gegaan want ze moeten absoluut het nummer hebben om je kleedje te vinden. Ik spreek nu wel over de suitekledij. Mijn kleedje komt van Le Chapeau. Groetjes, Laura
Hallo Keshia,Ik ben ook gewoon zonder afspraak gegaan. Het zijn heel erg vriendelijke mensen daar en je wordt goed geholpen, ik voelde me er meteen op mijn gemak, misschien omdat ik de winkel ook een gezellige uitstraling vond hebben. Ben eens bij Lillian Claes geweest voor informatie, ook vriendelijke mensen maar niet die warme sfeer. Jagré was de eerste winkel waar ik echt ging passen en heb er meteen mijn droomkleed gevonden! Zoals Sophie al zei : Gewoon naartoe gaan dus ;-) Als je op zaterdag zou willen gaan is de middag het minst drukke moment normaal gezien.Groetjes Yentl22/05/2010
Inderdaad Keshia, ook ik heb vorig weekend gebeld voor een afspraak... maar dit was inderdaad niet nodig. Ik ga er deze zaterdag naartoe. Dus ik ben benieuwd! Groetjes
Bedankt allemaal.Ik zou inderdaad op een zaterdag gaan, maar kan daar maar rond 15u zijn. Mijn pa rijdt en hij is maar op 2u thuis van zen werk en is voor ons nog een uurtje rijden. Hopelijk is het dan niet te druk. Kan jammer genoeg maar in eind november gaan omdat het eerst nog bis-beurs is in gent en daarna opdeurdagen dusja.Groetjes Keshia17/07/2010Groetjes Keshia
@ Sophie, bij Le Chapeau zit je toch gemakkelijk 4u binnen. Ik kan er van meespreken.Ik was na die 4u dan ook kapot en 'k ging het niet meer zien zitten om nog een winkel te doen :-)Veel plezier!
Hallo,Een tip voor iedereen die naar Jagré gaat: in de Gouden Gids van Antwerpen heb ik achteraan een kortingsbon voor die winkel gevonden.