Terug naar overzicht
Ja een goed idee hoor!DOEN!Gr Sophie
Dit is echt een leuk idee moet je doen. Was er ook aan het denken om een klein cadeautje te geven aan mijn ventje. Hij is kok en ik weet dat hij heel graag nog 1 speciaal kookboek zou willen van El Bulli. Ik denk dat ik dat voor hem ga halen.Vele groetjesJessica26/11/2009
ik heb hem een horloge cadeau gedaan, en daar was hij supercontent meegroetjes5/9/2009
Hoi,Ik had voor mijn man een lief kaartje geschreven en dat verstopt in de kleerkast. Op de grote dag stuurde ik, rond de tijd dat hij zou opstaan, een berichtje dat hij eens moest gaan kijken onder mijn stapeltje t-shirts (ik sliep bij mijn ouders, hij in ons appartement). En verrast was hij, hoor!Groetjes,Inge
ik had een fotoshoot van mezelf laten maken, deze in een mooie album gestoken, en de avond voor onze trouw heb ik hem deze gegeven, hij vond het zeer mooi
ik zou ook zeggen een fotoshoot laten maken... op en top vrouwelijk...
Hey!Ik zorgde voor een jazzensemble op ons trouwfeest. En bovendien contacteerde ik deze mensen met de vraag of ze één welbepaald nummer wilden instuderen. Dat lied wilde mijn vriend graag als openingsdans. Maar omdat onze ganse grote dag in het teken stond van Italië, konden we dat jazznummer best niet kiezen.Dus verrast was mijn ventje dubbel en dik! We dansten er zelfs een pré-openingsdans op tijdens de eerste receptie...Daarnaast had ik ook nog een powerpoint gemaakt van foto's van vroeger en nu (hij, ik en wij), met zeer toepasselijke liedjes(teksten).'t Was super :o))Groeten van Sabrina48 dagen getrouwd!!