Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Je toekomstige ventje verrassen???

23-9-2009 18:37:56
Hallo!!!

Hebben jullie een verrassing op jullie huwelijksdag in petto voor jullie toekomstige ventje? Zo ja, wat???

Zelf zou ik graag iets extra voor hem doen... Het hoeft zeker niets ''duur'' te zijn, maar ik denk eerder aan iets liefs: bv. een videoreportage van begin dat we elkaar kenden tot nu... En dit laten afspelen op een scherm (ter beschikking in onze feestzaal).

Wat denken jullie?

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 408

Sophie

Meld misbruik23-9-2009 19:06:20

Ja een goed idee hoor!
DOEN!

Gr Sophie

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik23-9-2009 19:46:24

Dit is echt een leuk idee moet je doen. Was er ook aan het denken om een klein cadeautje te geven aan mijn ventje. Hij is kok en ik weet dat hij heel graag nog 1 speciaal kookboek zou willen van El Bulli. Ik denk dat ik dat voor hem ga halen.

Vele groetjes
Jessica
26/11/2009

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik23-9-2009 20:39:24

ik heb hem een horloge cadeau gedaan, en daar was hij supercontent mee

groetjes
5/9/2009

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik23-9-2009 22:15:05

Hoi,

Ik had voor mijn man een lief kaartje geschreven en dat verstopt in de kleerkast.

Op de grote dag stuurde ik, rond de tijd dat hij zou opstaan, een berichtje dat hij eens moest gaan kijken onder mijn stapeltje t-shirts (ik sliep bij mijn ouders, hij in ons appartement). En verrast was hij, hoor!

Groetjes,
Inge

heidi

Meld misbruik24-9-2009 9:17:37

ik had een fotoshoot van mezelf laten maken, deze in een mooie album gestoken, en de avond voor onze trouw heb ik hem deze gegeven, hij vond het zeer mooi

christ

Meld misbruik24-9-2009 17:32:57

ik zou ook zeggen een fotoshoot laten maken... op en top vrouwelijk...

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik24-9-2009 21:20:27

Hey!
Ik zorgde voor een jazzensemble op ons trouwfeest. En bovendien contacteerde ik deze mensen met de vraag of ze één welbepaald nummer wilden instuderen. Dat lied wilde mijn vriend graag als openingsdans. Maar omdat onze ganse grote dag in het teken stond van Italië, konden we dat jazznummer best niet kiezen.
Dus verrast was mijn ventje dubbel en dik! We dansten er zelfs een pré-openingsdans op tijdens de eerste receptie...
Daarnaast had ik ook nog een powerpoint gemaakt van foto's van vroeger en nu (hij, ik en wij), met zeer toepasselijke liedjes(teksten).

't Was super :o))

Groeten van Sabrina
48 dagen getrouwd!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...