Terug naar overzicht
Amai, das echt niet leuk. Ik was ook van plan om mijn kleed binnenkort binnen te brengen in de nieuwkuis maar als ik dit lees, zal ik eerst eens rondhoren. Mijn kleed is namelijk ook uit zijde. Groetjes,Tine
Aiai, daarom laat ik het mijne dus niet kuisen! Ik heb na de trouw een beetje de grootste vlekken afgekuisd met gewoon een licht lauw zeepsopje (ruwe zijde rok) en het ging er vanzelf uit, je ziet er niks van! 't Is omdat ik het nog eens ga aandoen voor een tweede receptie, anders had ik het zo gelaten: die vlekken horen bij het feest.Steek je licht eens op bij Pierre Yves of zij weten of dat nog goed kan komen, zij weten misschien wat de droogkuis misdaan heeft? Veel succes! Groetjes, Véro
Hey, mijn kleed was ook zeer delicaat met parels en zijde en het is perfect gekuist.Informeer eerst goed of ze er al ervaring mee hebben.Er zaten zelfs vettige biervlekken enz op en dankzij een nieuw middel, speciaal voor trouwkleren zijn die eruit gegaan (weet naam niet).Die van de droogkuis stond zelf versteld!Veel succes,groetjes.
Ik wilde dat risico niet lopen en heb m'n kleed zelf gewassen op een wolprogramma. Daarna gewoon laten uitwaaien op de wasdraad buiten en dat ziet eruit als nieuw. M'n zus had een kleedje van taftzijde aan en op advies van de bruidswinkel waar het van kwam, hebben we dat ook zelf gewassen (wolprogramma- delicaar) en gestreken. Iedereen is daar bang van om dat zelf te doen, maar dat valt echt mee hoor. In jouw geval Sabrina, zou ik het resultaat van de 2de kuisbeurt afwachten en zoals Veronique zegt eens bij Pierre Yves te raden gaan. Ik hoop echt dat het nog goedkomt!Groetjes,Krista
ik heb ook mijn kleedje laten kuisen, maar heb ze echt in goede staat teruggekregen, behalve de sluier, daar hadden ze een gaatje in gemaakt. maar ik ben toch blij dat ze gekuist is want het zag er niet uit
Het mijne is niet helemaal proper geraakt en er zjn hier en daar wat naden los. De kant en pareltjes zijn vrij goed eruit gekomen. Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen. Als je dit binnen doet staat er vaak in kleine letters; op eigen risico. groetjes, Carolina