Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FEESTZAAL DEN HOF IN ZELZATE

23-9-2009 22:03:14
Hallo, wij gaan trouwen op 17-09-2010 en zouden opteren voor feestzaal den hof in zelzate. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of hier gehuwd zijn???

bedankt
veronique

VERONIQUE
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 2537

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik24-9-2009 0:58:17

Goeiedag,

Ik heb er een 2 tal jaar geleden eens modeshow verzorgd.
Viendelijke mensen en zeer correct in de zaken.
Vraag wel aan jullie dj om moderne lichtinstallatie te voorzien want de zaal is in lounge stijl.

Mvg
www.klimaxsmusic.be

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 9:36:02

Dag Veronique,

binnen 2 weken, op 10 oktober, geven wij er ons trouwfeest.
En we kijken er al erg naar uit.

Tot nu toe heb ik nog geen negatieve commentaar gehoord. En onze ervaring met de eigenaars is tot nu toe enorm positief verlopen. Ze zijn erg vriendelijk en inderdaad erg correct met alles.
De zaal zelf is echt prachtig!

Dus alvast zeker een aanrader. Na 10 oktober kan ik natuurlijk nog meer details geven.

Groeten,
Eva
10/10/'09

Niels
11-11-2011
 Meld misbruik24-9-2009 9:48:29

Truus
29-5-2010
 Meld misbruik24-9-2009 11:26:07

Dag Veronique

Wij zijn hier een paar maanden geleden ook gaan zien maar hebben besloten niet daar ons feest te geven.
De 2 belangrijkste redenen daarvoor waren:
1/ Voor ons aantal genodigden ging de dansvloer niet goed gelegen zijn.
2/ Feestzaal Den Hof geeft geen exclusiviteit, wat betekent dat er nog een ander feest op dezelfde datum kan plaatsvinden. En dat is nu iets wat we zeker niet wilden!

Voor de rest is de zaal en vooral de tuin wel mooi en de mevrouw was wel vriendelijk.

Veel succes met je keuze!

Groetjes
Truus

29/05/10

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 12:18:09

@ Truus: het is natuurlijk wel waar wat je zegt, als je met een groter aantal zit (wij maar een 95 personen), dan komt de indeling natuurlijk minder uit. Voor ons was dit perfect.

Wat die exclusiviteit betreft: goh, ik moet zeggen dat het moeilijk lijkt volgens mij om twee grotere feesten te geven op één avond. Je hebt er de grote 'eetzaal/danszaal' en dan een soort kleinere ruimte die gebruikt wordt voor vergaderingen of kleinere recepties. Dus volgens mij wordt het dan wel heel lastig om twee feesten te hebben dezelfde datum.
Zo zag ik het toch alvast. En daarom dat het me ook niet gestoord heeft om onze keuze te maken:-)

Groeten,
Eva

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 12:29:00

ja, bij ons is het aantal genodigden max. 60 pers. dus wij zouden de kleinere eetzaal krijgen en daar moet ook ons dansfeest doorgaan, dus hoogstwaarschijnlijk zal er nog een feest doorgaan in die grote zaal.
ik vond de dansvloer ook een beetje krap in die kleinere zaal.

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 13:02:38

Dag Veronique,

heb je al een afspraak gehad met Den Hof? Want ik raad je wel eens aan om dat te doen. Dan zal je alle antwoorden krijgen. Je kan ook toch vragen om de grote zaal te krijgen?

Groeten,
Eva

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 13:30:27

hallo Eva,
ja wij zijn gisteren gaan kijken, en we kregen de kleine zaal te zien, daarna heeft ze ook nog de grotere getoond maar ze zei wel dat die andere zaal te groot zou zijn, maar ik denk er ook aan om te vragen of wij de grote zaal kunnen krijgen, ze moeten dat toch kunnen inkleden dat het niet te groot lijkt.
ik had wel gelezen in de infobrochure dat je die grotere zaal mits supplement kan huren. als het aantal kleiner is dan 60 personen.

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 13:35:09

Dag Veronique,

ja, moet idd wel te huren zijn hé. En het is de idd de grote zaal die echt prachtig is, daar maken ze ook hun reclame op hé. Gewoon even bellen of mailen. Je krijgt heel snel antwoord en als het je daar echt aanstaat en de prijs ook meevalt voor jou, er gewoon voor gaan!

Alvast veel succes nog.

Groeten,
Eva

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 19:03:29

Hoi
Wij hadden ons feest daar op 04/09/09.
Omdat alles ook redelijk kleinschalig was (diner voor 30p, receptie voor 50p, dansfeest voor 65p) wilde ze aanvankelijk ook die kleine zaal 'verkopen' aan ons.
Maar dan kon niet iedereen zitten en dat vond ik echt wel belangrijk natuurlijk + zeeeeer klein dansgedeelte.
We hadden echt ons zinnen gezet op de grote zaal: het ene deel om te eten en te zitten, het andere deel om te dansen (dat deel vond zij eigenlijk te groot).
Gelukkig was het gelukt maar ons feest moest wel op een vrijdag ipv zaterdag. Dat hebben we dan maar toegegeven.
Ik moet zeggen: die indeling was dus perfect voor onze groep! Ik snap niet waar men moet dansen op een feest voor 140 man!
We hadden tenminste ruimte om te dansen!
Wijzelf en onze gasten waren verder heel tevreden over het eten, bediening etc!
Wij raden het aan!
xxx

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 19:11:16

Nog iets: er worden daar vaak 2 feesten tegelijk gegeven. Of in de ene zaal een feest en andere zaal als restaurant voor buitenstaanders.
Je moet geen schrik hebben van geluidshinder of zo. Ook worden de gasten van bij het binnenkomen als naar de juiste zaal begeleid.
Wij hebben er geen last van gehad.
xxx

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 20:08:08

hallo katrien,
ik ben zeer blij met jouw reactie. ik dacht al dat het aan mij gelegen was dat ik die ruimte veel te klein vond zeker de dansvloer.
ik heb een mail gestuurd om te vragen of we die grote zaal kunnen krijgen maar nog geen antwoord gekregen.
vraagje: hebben jullie supplement moeten betalen voor deze zaal?

groetjes
veronique

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 20:08:10

hallo katrien,
ik ben zeer blij met jouw reactie. ik dacht al dat het aan mij gelegen was dat ik die ruimte veel te klein vond zeker de dansvloer.
ik heb een mail gestuurd om te vragen of we die grote zaal kunnen krijgen maar nog geen antwoord gekregen.
vraagje: hebben jullie supplement moeten betalen voor deze zaal?

groetjes
veronique

Kathy
12-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 20:18:10

Hey Veronique,

Wij hebben er ons feest gehad en heb niets dan lof over het lekkere eten, de goede bediening en het is een zeer mooie locatie (wij hadden ook de grote zaal). Er zijn echter bepaalde zaken die ik niet vind kunnen voor zo'n zaal. Om 3u30 liep onze forfait af en was ons feest gedaan, nochtans was het op voorhand zogezegd geen probleem om nog bij te betalen en verder te feesten.. :-( Wij vonden dit zonde want je trouwfeest is toch uniek en je betaalt het tenslotte wel hé! Dus het is maar wat jullie belangrijk vinden..

Veel succes!

Groetjes, Kathy

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 20:32:06

hoi kathy,

ja, dat vind ik idd ook niet kunnen. tenslotte is de forfait zeker tot 4u. en als je bijbetaald zou dat dit geen probleem mogen zijn. het zou goed kunnen dat wij ook tot 5u willen feesten.
hebben jullie er een opmerking van gemaakt tegen susan?

groetjes
veronique

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 20:32:07

hoi kathy,

ja, dat vind ik idd ook niet kunnen. tenslotte is de forfait zeker tot 4u. en als je bijbetaald zou dat dit geen probleem mogen zijn. het zou goed kunnen dat wij ook tot 5u willen feesten.
hebben jullie er een opmerking van gemaakt tegen susan?

groetjes
veronique

Kathy
12-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 20:54:24

Tja, op de moment zelf kan je er niet veel meer aan doen hé.. Als je meer info wilt, stuur me je mailadres. Dan geef ik je wat meer uitleg.. Er zijn hier op het forum immers mensen die nare gevolgen hebben overgehouden aan commentaar geven.

Groetjes

VERONIQUE
17-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 20:58:48

dat zou heel vriendelijk zijn,
polfliet.veronique@hotmail.com

groetjes

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 22:06:47

Hey Veronique
Wij moesten geen supplement betalen, dat is pas dit jaar veranderd.
Ons forfait liep tot 2u omdat alles vrij vroeg begon. We konden ook verlengen als we wilden, maar toevallig gingen er rond 2u verschillende mensen naar huis en werd er niet veel meer gedanst. Dan hebben we besloten om het feest te eindigen met een groepsdans (op de openingsmuziek). Velen vonden dit heel leuk.
In ieder geval vind ik persoonlijk de kleine zaal niet geschikt voor een huwelijksfeest. In de brochure staat dat je uiteindelijk de grote zaal kan huren, mits bijbetaling, afh van het aantal personen. Dus zeker navragen!
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info