Terug naar overzicht
Hallo IlseEigenlijk hoef je niets speciaals mee te nemen hoor ! Wat ik je mss wel kan aanraden is een bh zonder bandjes of met van die doorzichtige bandjes ... Schoenen krijg je meestal daar om te passen erbij ! Veel plezier !groetjesLien26/05/06
Ilse,Ik heb 14 dagen geleden mijn trouwkleed gekocht bij Pierre yves en dat was pas de 2 de winkel die ik bezocht. Ik wil maar zeggen dat als je je goesting ziet en die klik is er van wow dat moet ik hebben, koop dan ook al is het uw eerste winkel. Je moet eigenlijk niks speciaals meenemen hoor. Pas op je eerste pas van uw troukleed dat je gekocht hebt moet je je schoenen en lingerie meenemen en dat is het.groetjessofie
Hallo Ilse, Ik ben gisteren ook naar Cermo in Turnhout geweest en dat is super goed meegevallen. Eerst overlopen ze samen met jou alle kleedjes die ze hebben (en dat zijn er heel wat) en hangen ze een ringetje om diegene die je mooi vindt. Dan brengen ze al de kleedjes en helpen ze je bij het passen. De verkoopster die mij hielp was echt super vriendelijk! Zij zijn ook concept store van Linea Raffaelli en hebben hun volledige collectie als eerste. Spijtig was wel dat nog niet alles binnen is van de nieuwe collectie, daarom heb ik binnen 2 weken vrijdag een nieuwe afspraak.Ze hebben echt veel keuze en laten je alles passen dat je mooi vindt. Heb zelf nog niet echt het kleed van mijn dromen gevonden en wacht dus nog op de volledige collectie.Veel plezier alvast met het passen! GroetjesLynn