Terug naar overzicht
hier ook een bruidje voor 24 oktober. Het begint nu echt wel spannend te worden hè. Wij zijn er ook nog maar sinds vorig weekend uit hoe we het vervoer naar het gemeentehuis zullen doen (naar de kerk lag al vast). Wij moeten nog kijken voor de bloemen, nog wat zaken voor de mis, juwelen voor mij, uitwerken van de tafelschikking, brainstormen over de bedankjes, proefmake-up en haar, ... Allemaal nog kleine details, maar waar nog wel wat werk in kruipt.Alleen de bevestigingen van de genodigden blijven een beetje uit... Maar ze hebben nog tijd tot 3 oktober om te bevestigen.Nog veel succes!
Ik trouw zelf niet op 24 oktober, maar moet dan wel naar een trouwfeest :) Dus kennissen van ons trouwen dan.Nog veel plezier met de laatste dagen van jullie voorbereiding!
Dag Sofie,Wij trouwen een weekje vroeger; op 16/10. En ook hier beginnen de zenuwen af en toe op te spelen. Ik vond het vroeger altijd belachelijk dat bruidjes zenuwachtig werden maar nu overkomt mij net hetzelfde! :)Was het maar al zover...groetjes!Sylvie16/10/2009
wij trouwen 17/10, dus ook niet zolang meer :-)Dit weekend hebben wij de vrijgezellen. Ik ben benieuwd wat ze in petto hebben :-) En ook blij dat het bijna zover is, want al dat stiekem gedoe achter mijne rug voor dat regelen... :-)Gisteren ben ik mijn kleed mogen gaan halen en dat hangt nu zo mooi uitgespreid bij mijn mama thuis.Wij moeten enkel onze misboekjes nog krijgen van de drukker, cadeautjes voor de getuigen en ouders in elkaar knutselen, mijn proefkapsel nog volgende maandag, versiering gaan halen, ...Echt niet veel meer dus. Wij genieten volop van deze laatste weken.
Hey!30 dagen is niet veel meer! Je zal wel zien hoe snel de dagen gaan vliegen.Hier nog 9 dagen te gaan! Spanning volledig aanwezig hihiWat moeten wij nog doen?- bloemstukjes maken voor op de tafels- ballonnen opblazen (dag ervoor)- thema tafelindeling uitwerkenVoor de rest zijn wij volledig klaar om in het huwelijksbootje te stappen!Groetjes en nog veel plezierKatrien3 oktober 09michael-katrien.onzebruiloftsite.nl