Terug naar overzicht
Dag Daisy,ik heb mijn speech twee weken geleden geschreven en ik bedank inderdaad iedereen die belangrijk is voor ons en die geholpen heeft. Het zal bij mij erg emotioneel worden maar dat mag wel. Tijdens mijn speech zal mijn AS dan de cadeautjes uitdelen (niet veel maar kleine geschenken).Bovendien heb ik ook een klein stukje geschreven voor de broer van mijn AS die jammergenoeg er niet meer bij is. Dit om echt iedereen die er fysiek en in gedachten bij is, te bedanken.Ga gewoon af op je gevoel bij het schrijven van je speech en alles komt zeker goed!Groeten,Eva1/10/'09
HoiWordt dat vaak gedaan? Dat de bruid of bruidegom speecht? Wij trouwen binnen 9 dagen maar hebben dat niet voorbereid. Mijn papa gaat speechen en dacht eigenlijk dat dat genoeg was.Alle wij hebben wel iedereen reeds bedankt in ons misboekje, dus zo ben ik zeker dat ik het toch al één keer heb gezegd dat ik iedereen dankbaar ben :)Groetjes!Katrien
Bij ons heb ik de a vond voor de trouw nog wat zinnetjes op een briefje gekrabbelt. Ik vond dit de taak van m'n man. bedankt voor't komenbedankt ouders, getuigen,...verloop feest, eten, dansen,...gastenboekbedankje meenemen als ze naar huis gaansmakelijk eten. Die dingen werden zo qwat vermeld. groetjes, Carolina