Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

24-9-2009 10:36:25
Hey bruidjes,

nog 23dagen bij ons, dus volop aan het aftellen en met de laatste voorbereidingen bezig :-)

We moeten onze speech nog schrijven voor op het feest.

Wat staat er bij jullie zoal in?
iedereen bedanken, kado'tjes voor getuigen en ouders geven als die er zijn, ...

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 368

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 11:16:54

Dag Daisy,

ik heb mijn speech twee weken geleden geschreven en ik bedank inderdaad iedereen die belangrijk is voor ons en die geholpen heeft.
Het zal bij mij erg emotioneel worden maar dat mag wel. Tijdens mijn speech zal mijn AS dan de cadeautjes uitdelen (niet veel maar kleine geschenken).

Bovendien heb ik ook een klein stukje geschreven voor de broer van mijn AS die jammergenoeg er niet meer bij is. Dit om echt iedereen die er fysiek en in gedachten bij is, te bedanken.

Ga gewoon af op je gevoel bij het schrijven van je speech en alles komt zeker goed!

Groeten,
Eva

1/10/'09

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 15:00:40

Hoi

Wordt dat vaak gedaan? Dat de bruid of bruidegom speecht? Wij trouwen binnen 9 dagen maar hebben dat niet voorbereid. Mijn papa gaat speechen en dacht eigenlijk dat dat genoeg was.

Alle wij hebben wel iedereen reeds bedankt in ons misboekje, dus zo ben ik zeker dat ik het toch al één keer heb gezegd dat ik iedereen dankbaar ben :)

Groetjes!
Katrien

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-9-2009 16:30:45

Bij ons heb ik de a vond voor de trouw nog wat zinnetjes op een briefje gekrabbelt. Ik vond dit de taak van m'n man.
bedankt voor't komen
bedankt ouders, getuigen,...
verloop feest, eten, dansen,...
gastenboek
bedankje meenemen als ze naar huis gaan
smakelijk eten.

Die dingen werden zo qwat vermeld.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...