Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

24-9-2009 13:59:42
Hey,

Wij trouwen op 10/07/2010 en ik ben rustig bezig met de voorbereidingen, maar voor 1 ding heb ik echt jullie advies nodig!
Wij trouwen enkel voor de wet en dat in de namiddag (14u of 15u - nog niet uit), dus zouden wij graag al enkele foto's op locatie in de voormiddag laten maken. Het is de bedoeling dat we samenkomen bij ons thuis (ik ga niet naar huis slapen).
Wat moet ik doen met de mensen die bij ons thuis aanwezig zijn als wij op locatie vertrekken? Ik kan toch moeilijk mijn ouders en schoonouders terug naar huis sturen als ik eenmaal de trap ben afgekomen? Alle tips zijn dus welkom!

Elke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 984

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik24-9-2009 14:12:15

Hey Elke,

Ik heb zopas mijn dagindeling gepost onder het topic van enkel voor de wet trouwen (enkele topics eerder dat dit).

Ik wist ook eerst niet goed hoe dit aan te pakken, maar dankzij onze feestzaal hebben we dan gekozen om onze trouw iets eerder te doen en dan de 'suite' in de feestzaal te laten tijdens onze fotoreportage. Daar konden wij een rondleiding voor hen voorzien en wisten ze intussen ook wat gedaan in de tijd dat ventje en ik weg zijn.

De meeste die ik ken die 'smorgens hun foto's doen, hebben dit wel gedaan vóór iedereen toekwam.

Wendy

Elke
10-7-2010
 Meld misbruik24-9-2009 14:39:58

Wendy,

Onze feest gaat door in een supermoderne loft, dus vrees ik dat de "suite" snel rond zal zijn voor de tour in de feestzaal. :)
Ik had er ook al aan gedacht om eerst de foto's te laten nemen en dan iedereen te laten toekomen, maar ik ben enig kind en mijn mams wil dat moment dat mijn ventje mij komt ophalen echt niet missen.

lizi
21-8-2010
 Meld misbruik25-9-2009 15:58:45

glaasje cava en wat broodjes aanbieden? ze zullen onderling wel wat babbelen dan.
gr
Lizi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...