Terug naar overzicht
ik weet nu nie van waar jullie zijn, maar in de regio Mechelen Leuven kan ik jullie maar 1 iemand aanbevelen Luc Boulanger, nie duur en heel goed, meer info: fietje13@telenet.be
Kom eens kijken op de huwelijksbeurs in Diest (Karteria) zou ik zeggen daar vind je onder andere ook een ceremoniemeester!?Kluisbergstraat 21 Diest van 10 tot 19 uur! Misschien tot dan!Dorien 09/07/10
wij hadden steven chys uit hooglede gitsecht een hééél lieve en professionele man!hij doet zijn werk zo goed !zijn website is www.ceremoniechys.be de prijzen staan eropgroetjeschristel
ik heb net hetzelfde. ik zoek ook nog iemand. wij trouwen in augustus 2010!mocht je iemand gevonden hebben, laat het gerust wetengrLizi
We hebben ondertussen al contact met 4 ceremoniemeesters, namelijk Luc Boulanger, Joris Temmermans, Bert Van Parijs en Marc Verplancke, qua prijs liggen ze ongeveer hetzelfde, het loont zeker de moeite ze eens te contacteren voor meer info. Wij gaan nu eens bij hen langs om te zien wie ons de beste voorwaarden kan geven.