Terug naar overzicht
Ik wou eens komen piepen naar jullie video maar krijg hem niet te zien, klopt dit?Groetjes!
kwou ook ff curieuzeneusen maar zie enkel een witte rechthoek, guestbook kan ik wel lezen.
hallo dames,http://www.motionpictures.be/wedding/franca_fabrice je kunt gewoon kijken, leukt het nog niet ( bij mij ging het wel )dan kan je kijken op www.motionpictures.be bij rubriek portfolioveel plezier
Ik heb het via de portfolio op de site moeten doen. Jullie zien er geweldig uit. Jullie hebben je zeker goed geamuseerd!Nog een vraagje: is de video op de site een stukje als demo? Ze gaan toch mee naar 't stadhuis en de kerk hoop ik?Groetjes, véro
Wij hebben 75 euro betaald voor een videoclip met ook een geweldig resultaat, krijg er nog altijd tranen van.En 500 euro voor een ganse dag en nacht filmen met een geweldig resultaat en kwaliteit!Heb wel erg lang moeten zoeken...Groetjes.
@heidi: wie was jullie fotograaf/cameraman?
@veronique, ze zijn de hele dag bij ons gebleven zelfs op het avond feesthet was echt.....AF
Hey Franca, Wij hebben ook voor Motion Pictures gekozen :) We trouwen wel pas volgend jaar in augustus, maar we zijn er nu al van overtuigd dat onze film SUPER zal zijn :-)Net als jullie film trouwens :)
Het is een prachtige video. wij zouden ook graag een video hebben van ons huwelijk maar de prijzen zijn wel redelijk hoog daar voor. Heidi had hier gezegd 500 euro voor een ganse dag en nacht. bij wie is dit dan?groetjes Evy