TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anouk
21-8-2010
|
24-9-2009 20:41:39
Dit hangt er vooral vanaf hoeveel geld je er zelf aan wilt uitgeven. Ik zie persoonlijk geen graten in een trouwjurk in een outlet te kopen, zolang jij hem maar mooi vindt, dat is het allerbelangrijkste:) Ik ben momenteel nog maar net bezig met een leuke maar betaalbare zaal te zoeken in regio Aalst.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
24-9-2009 22:04:31
Bedoel je met "nieuwe" dan qua collectie? Want outlet is niet synoniem voor tweedehands. Wil je niet op tenen trappen als je dat wel allemaal weet, maar jah, misschien zijn er mensen die deze twee wat verwarren. Anyway, beiden kan, niemand hoeft voor een ander te bepalen wat wel/niet kan, zelf zou'k niet zo voor tweedehands gaan, da's op precieze maat van iemand anders gemaakt, snap dan ook niet waarom zovelen hem tweedehands proberen te slijten, lijkt me maar kleine markt voor. Zelf moet ik nog op jacht gaan, maar 't hoeft geen uit de nieuwste collectie te zijn, ik moet hem gewoon mooi vinden en bij mij passen.
Nadeel is wel... ik vind die van Marylise met rechte kraag mooi, maar als ik in collectie van vorig jaar kom, heb ik kans om dezelfde te kopen dan 'n goede vriendin, dus moet ik extra hard op letten, maar voor rest kan alles wel, zolang jij je er maar goed in voelt, toch?
|
|
Lieve
4-9-2010
|
25-9-2009 9:35:34
In een outlet verkopen ze normaal pasmodellen of modellen uit vorige collecties aan verminderde prijzen. Ik ben helemaal wild van een jurk uit de nieuwe collectie van Marylise en ga die binnenkort passen. Maar als die me niet staat, ga ik zeker eerst kijken in een outlet. Mijn budget is beperkt en of mijn jurk nu uit de collectie van 2008, 2009 of 2010 komt, daar lig ik niet van wakker. Als ik maar straal ;o)
|
|
Ann-Sophie
11-9-2010
|
25-9-2009 9:38:34
Ik heb een jurk gekozen uit de outlet collectie. Veel budgetvriendelijker en ik vond het een prachtige jurk, dus waarom dan twijfelen hé :) Kijk eens rond en als je geluk hebt vind je een kleed in de outlet die je prachtig vindt :) En die jurken zijn even nieuw als nieuwe jurken ze, alleen niet van de nieuwe collectie natuurlijk ... maar dat zie je er zeker niet aan. Veel geluk met het zoeken naar je droomjurk!
|
|
Carolien
27-3-2010
|
25-9-2009 9:42:35
Ik heb mijn jurk in de outlet gekocht. Tis er zelfs eentje uit de collectie 2009 maar was dubbel besteld geweest. Ik vond hem supermooi en heb een hele goede korting gehad. Eens in de outlet gaan kijken is dus zeker de moeite.
Groetjes Carolien
|
|
veronique
13-9-2008
|
25-9-2009 15:08:11
@ Kathleen: outlet is inderdaad niet synoniem voor tweedehands, maar 't is toch niet helemaal nieuw ook niet... toch al veel aangetrokken geweest. In de gaande collectie maken ze je een nieuw kleed, dat nog niemand heeft aangehad. Nu, ik ben er ook niet tegen hoor, super als je je zin vindt! Let alleen op vlekken! Véro
|
|
Katrien
15-5-2010
|
25-9-2009 18:59:30
Hoi, Denk dat het niet veel uitmaakt. ZOu eens gaan rondkijken bij de outlets, wie weet vind je het kleed van je dromen! En vind je het niet kan je nog nieuwe kleedjes gaan passen he!
Groetjes
|
|
Torre
2-7-2010
|
5-10-2009 21:38:04
Dag bruidjes, Ik denk er net hetzelde over als jullie, waarom zoveel geld uitgeven...? Maar weten jullie ook waar je best kan gaan? Ik ben van de provincie Antwerpen. Groetjes Ines
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|