TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
linda
11-2-2011
|
24-9-2009 20:51:19
ik ben maandag geweest bij maxim in aarschot en ben daar heel goed geholpen, je hebt daar bruidskleren vanaf 900 euro maar heb er ook in solden dat zijn de laatste stuks die ze niet meer kunnen bestellen aan de halver prijs en daartussen heb ik een heel mooi kleedje in gevond voor 550 euro is het van mij. vele groetjes ik ben zelf eerst nog aan rondzien of ik nergens anders iets mooier vind en miss nog minder moet betalen, maar dit is een tip voor jou al.
|
|
Evi
15-5-2010
|
24-9-2009 20:58:54
Hey,
Ik heb mijn trouwkleed gekocht in MiaMonta in Brakel. Zeker een aanrader! Zéér vriendelijk, héél geduldig en geen druk! Ik heb ook ooit een suitekleed gekocht in Moderna in Schepdaal. Ook zeker een aanrader. Ook heel vriendelijk enzo! En heb van andere bruidjes ook al positieve commentaren gehoord.
Groetjes en veel plezier bij het kiezen! Evi
|
|
Ellen
27-6-2009
|
25-9-2009 8:26:29
Hey naamgenoot :)
Mijn kleedje kwam van Mia Monta en ik kan de winkel ook ten zeerste aanraden. Ik ben nu ongeveer 3 maanden getrouwd en ik hoor nog steeds door iedereen zoveel lof over mijn kleedje. Er zijn er verschillende die me zelf zeiden nog nooit zo'n mooi kleed gezien te hebben. Mijn kleedje was van Faragé/Galaxy New York en is een zeer romantisch kleedje. Maar ze hebben daar veel verschillende stijlen. Zeker een bezoekje waard! Veel plezier Groetjes Ellen
|
|
annelies
9-5-2009
|
25-9-2009 9:04:39
Hallo,
Inderdaad mijn kleedje kwam ook van Mia Monta en mijn zus haar suite kleedje ook. Zeer vriendelijk en goed service en ze geven je ook goed raad. Mijn kleedje was van Benjamin Roberts en mijn zus haar suite kleejde was een eigen ontwerp van hun. Een echt aanrader. Zeker eens gaan kijken.
Groeten, Annelies.
|
|
heidi
|
25-9-2009 9:09:53
ik ben bij moderna geweest in schepdaal, zeer positieve ervaringen mee, niets was hen teveel, aanrader
|
|
Christel
30-6-2007
|
25-9-2009 9:48:01
ik ben ook bij Moderna in schepdaal geweest, inderdaad, super leuk om er te gaan, je word behandeld als een prinses!
wat je ook doet, zolang je maar niet bij couture ann gaat in aalst zoek hier maar eens op op het forum:-)
groetjes! en succes! passen is mega leuk!
|
|
Anouk
21-8-2010
|
25-9-2009 10:17:37
Hallo Ellen, in tegenstelling tot wat Christel zei zou ik toch eens langsgaan bij Couture Ann, mijn stiefmoeder haar trouwjurk kwam vandaar, zijn hem samen gaan kiezen en ze waren super vriendelijk en zeer behulpzaam. Wat ook interessant is, is dat de jurken daar niet zo duur zijn zoals die winkel op de Gentsesteenweg in Aalst, Yves St Laurent of zoiets, keidure kledij maar de kleedjes van Couture Ann zijn minstens even mooi. Groetjes, Anouk
|
|
katty
8-9-2010
|
25-9-2009 12:48:41
Linx Leuven, een aanrader !!
|
|
veronique
13-9-2008
|
25-9-2009 15:22:05
Hey, enkele winkels die ik afgelopen heb: Deinze: een nieuwe winkel waar ik de naam niet meer van weet, maar hele lieve en behulpzame mensen, niks is te veel. De collectie vond ik wel wat eentonig, bijna allemaal echt wit en één rood. Maar ja, ze was pas een week open toen... Pierre-Yves in Aalst en hun outlet in Deinze: hmmm, heel koude ontvangst, gemiddelde leeftijd van de verkoopsters 55 jaar, er viel niet mee te lachen. Ik mocht wel zoveel en zolang passen als ik wou. Zaten wel wat aan te dringen om een voorschot te geven als 'reservatie' omdat anders de stof zou kunnen opzijn of zo... ik had helemaal nog geen keuze gemaakt, dus ging ik geen 200 euro geven! Een absolute aanrader is Mia Monta. Ik was er tijdens de opendeur, en zelfs dan mag je alle tijd nemen en staan ze je met raad en daad bij. Groot voordeel is ook hun eigen atelier (hoewel Pierre Yves dat ook heeft). Zo kan je ontwerpen van hen combineren of naar wens laten veranderen. Je moet wel geen chique winkel verwachten, 't is precies in een magazijn. Ik wou nog graag een jurk van Ian Stuart proberen, daarom ben ik nog naar La Sposa in Roeselare geweest en heb daar dan ook m'n jurk gekocht (ik had ook geen tijd meer om nog eens terug te gaan naar Mia Monta). Maar anders was het zeker bij Mia Monta geweest! Veel plezier! Véro
|
|
Nathalie
|
25-9-2009 19:46:23
Hallo Ellen,
Volgende week 3 t/m 9 oktober is het opendeur bij boetiek Tapa in Oosteeklo. Voor meer info www.fotomeirezonne.be
Groetjes, Nathalie
|
|
franka
10-7-2010
|
25-9-2009 21:44:28
dag ellen ik moet ook beginnen kijken meschien kunnen we samen ervaring op doen weet ook echt niet waar te beginnen heb nu een trouwwinkel geemaild en gewoon een afspraak gemaakt ale succes nog groetjes franka ps ben ook van oost vlaanderen
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
1-10-2009 11:45:41
Ik heb mijn kleed van Pronovias gekocht bij Moderna Fashion in Schepdaal! Vriendelijke bediening!
|
|
Karlien
|
4-10-2009 19:17:24
Maxims' Couture in Aarschot! Ik heb er alleen maar woorden van lof voor. Ik had elke keer de bazin, een hele professionele en vriendelijke vrouw die niet bang is om haar mening te geven. Ze drong helemaal niets op en liet me elk kleedje dat ik wel mooi vond, passen. De retouches waren perfect gedaan èn inbegrepen in de prijs. Bovendien mocht ik mijn kleed ruim op tijd gaan afhalen. Ik heb er meteen ook mijn juwelen en schoenen gekocht. Voor de juweeltjes raadde ze me zelfs aan om nog wat te wachten omdat er nog veel ging binnenkomen, maar ja, ik had mijn zin al gezien. :-) De schoenen moesten in mijn maat besteld worden en toen die bij de eerste pasbeurt niet goed beleken te zitten, mocht ik zonder probleem een ander paar kiezen. Het enige nadeel dat ik bij deze winkel kan bedenken, is dat er geen 5000 kleedjes hangen, maar je kan er dan wel weer kiezen uit vele merken en dat vond ik persoonlijk dan weer belangrijk. Veel succes bij het kiezen van je trouwkleed en geniet er van, ik vond dat het allerleukste moment van de hele voorbereiding!
|
|
Astrid
11-9-2010
|
17-12-2009 11:52:14
Ik ben vorige maand mijn kleedje gaan kiezen in Moderna Schepdaal! Echt een super bediening. Heb daar echt een viertal kleedje mogen passen en toen ze zagen dat het mijn ding niet was hebben ze zelf een suggestie gedaan! En wat voor 1! Ze kende mijn precies op dat uurtje heel goed. Geen parels maar wel heel modern! Echt een hele positieve ervaring!
Astrid
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|