TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
30-5-2009
|
25-9-2009 9:00:22
Wij hadden 118 dagen geleden ons trouwfeest in 'de snip' in Moorsel, alles was tot in de puntjes verzorgd, niets op aan te merken en de prijs bepalen jullie zelf.
Groetjes Lies
|
|
annelies
9-5-2009
|
25-9-2009 9:02:16
Hallo,
Wij zijn getrouwd in Feestzaal Agathea in Landskouter (Oosterzele), niet zover van Aalst. Mijn echtgenoot is van Aalst en wij hebben daar ons feest gegeven. Prijs kwaliteit zeer goed. En alles was daar dik inorde.
Groeten, Annelies.
|
|
Johan
|
25-9-2009 10:13:09
Dag Anouk, wat de prijzen aldaar zijn, ken ik niet, maar ik kan zeker twee zalen/locaties aanbevelen omdat wij daar als 'goede herder' al mooie vieringen hebben kunnen voorgaan: kasteel de rozerie in Aalst de montil in affligem
Aan u om verdere na te vragen!
|
|
katty
8-9-2010
|
25-9-2009 12:47:08
Wij trouwen volgend jaar in Kasteel Oudenberg in Geraardsbergen, heel mooie locatie en toch niet zo ver van Aalst !!
|
|
Sara
1-8-2009
|
25-9-2009 13:02:12
Wij zijn getrouwd in kastel de Rozerie. Prachtige locatie en fantastisch lekker eten!
|
|
Anouk
21-8-2010
|
25-9-2009 13:27:46
Is kasteel De Rozerie betaalbaar want ik had gehoord dat je daarvoor al een tamelijk groot budget moet hebben...
|
|
Sara
1-8-2009
|
25-9-2009 13:38:02
Wij zaten rond de 120 euro per persoon, receptie met 7 hapjes , schuimwijn en verse fruitsap, vijfgangenmenu met water en wijn inbegrepen en dan op het dansfeest een forfait van 5 uur ook inbegrepen met alle dranken ook zware bieren.
|
|
Sara
1-8-2009
|
25-9-2009 13:40:32
Nog vergeten te zeggen, je bepaalt zelf hoe duur je het maakt in de Rozerie. Je kan minder hapjes kiezen tijdens de receptie, wij kozen bijvoorbeeld lamsvlees als hoofdgerecht (kan je ook bijv. varkenshaasje nemen wat natuurlijk niet zo duur is) Je kan ook tijdens het eten een halve fles wijn de man voorzien en water ipv à volanté water en wijn (is ook goedkoper) Wij kozen voor een dessertenbuffet wat toch zo'n 10 euro per persoon duurder is dan een gewoon dessert. Zoals je ziet, er zijn veel mogelijkheden ...
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
1-10-2009 11:44:47
hey Anouk
Mijn aanrader: Salons Caelberg in Moorsel. Wij hebben er €70 per persoon betaald voor een hele avond (apperitief, voorgerecht, soep, hoofdgerechts, dessertbuffet, sandwiches in de vroege uurtjes en ALLE drank tot het einde van het feest). Wij zijn twee jaar geleden getrouwd, dus de prijzen zijn waarschijnlijk al iets gestegen, maar meer dan €5 zal dat niet zijn denk ik. Eten was heerlijk en de bediening was super. Niets dan postieve commentaar!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|