Terug naar overzicht
Hey De Artcube is heel tof om feesten in te geven, maar ik heb gehoord dat de prijs rond 4000EUR draait voor enkel de huur. Dan moet je nog alles van materiaal voorzien ook (alsook verlichting denk ik). Wij hadden de Paterskerk in Eeklo, een super locatie waar je ook alles zelf moet voorzien. Maar de huurprijs is wel minder dan de Artcube en is een super originele locatie... Groetjes Ellen
en het monestarium in hartje gent?
Hallo,Vraag eens een offerte aan via de site, dan weet je direct waar je aan toe bent. ik heb dat vorig jaar ook gedaan, en ik moet zeggen superleuke locatie, maar viel een beetje omver van de prijs. Je moet er ook rekening mee houden dat je op vb op vrijdag en zaterdag bepaalde delen samen moet huren. Vanaf een bepaald aantal genodigden is het verplicht een toiletdame en parkeerwachter en zo bij te huren. Ze vragen gebruik te maken van een door hen aangeraden traiteur...Ik bedoel maar: informeer je goed, want er komt een en ander extra bij kijken daar!Groetjes, Delphine
Hoeveel personen will je uitnodigen op je feest ? Coffee & Curiosa in hartje Gent (rechtover gravensteen) is een toffe zaak waar ze ook recepties en feesten doen.