Terug naar overzicht
Zeker niet twijfelen! Je(jullie) hebt deze keuze toch gemaakt omdat je het een mooie combinatie vond? Ik vind het ook een mooie combi, maar het belangrijkst is dat jullie dat vinden!succes!
wij hebben de kleurencombi aubergine-grijs over de hele lijn gebruikt, van in de uitnodigingen, mijn man zijn kostuum, de kleren van de kindjes,mijn bruidsboeket,de bloemen in de kerk, de zaaldecoratie, de bedankjes, kortom, overal!!!Als je een mooie kleurencombinatie hebt, gebruik die dan als rode draad, is altijd mooi...
Wij hadden de kleur rood... De bloemen, boeket, de kaars, (de champagne thuis), de bruidsmeisjes, menukaartjes, ... en mijn kleed en bontjasje! Hoewel mijn man ook een rood sjaaltje had, wist ie niet dat mijn kleed ook rood ging zijn! Hihi, heb ik nog zo mee gelachen! Want er zat een stuk stof rond het boeket dat hij ging ophalen! (ik had m wijsgemaakt dat ik stof van de meisjes hun kleedjes -die ik zelf gemaakt had- aan de bloemist ging geven!)Ga er voor! Het is ook veel leuker om te zien dat alles zo mooi bij mekaar past uiteindelijk! En het maakt t misschien makkelijker om bepaalde keuzes te maken en knopen door te hakken?groetjesNele
heyik ben dat ook van plan hoor! maar ik wil dat met rood doen. rode rozen in mijn bruidsboeket, rode bloemen in kerk en op vervoer, eventueel ook op de uitnodigingen en als dat niet is, zeker op de menukaartjes. ik ben zelfs van plan om de traiteur van onze feestzaal te vragen om marsepeinen rode roosjes op onze bruidstaart te laten maken. zeker een goei idee vind ik dusgrLizi
Thx!!! Jullie berichtjes hebben me overtuigd om er helemaal voor te gaan!