Terug naar overzicht
Hallo,Dit probleem hadden wij ook, het waren vooral kennissen van onze ouders die nog niet bevestig hadden. Dus wij hebben hun laten bellen met de vraag of ze komen of niet. Moesten er nu nog een paar zijn die niet antwoorden, maar waar je bijna zeker van bent dat ze wel komen dan kan je ze best opschrijven als aanwezig. groetjes Kitty
Hey,wij hebben nog naar verschillende mensen gemaild of gebeld om zeker te zijn. Velen hadden toen we de uitnodiging afgaven al gezegd dat ze zeker zouden komen, maar er was soms iets tussengekomen of wachtdienst of.... Sommigen veronderstellen dat je wel weet dat ze komen en bevestigen niet meer... Voor een receptie is het niet zo erg, maar voor het avondfeest zou ik toch het lijstje nog eens afbellen en zeker zijn! Vele groetjes,Véro
Wij hebben rondgebeld. Das wel nodig hoor. Toch een paar reacties van Ah, moest dat... bla bla. Dan hebben we nog een koppel gehad dat bevestigd had maar toch niet gekomen zijn. ?!? Je betaalt daar wel voor hé. groetjes, Carolina
bij ons moesten ze ook tegen vandaag bevestigen, en wa denk je , een half uur geleden kreeg de laatste binnen, erg hé! ach ja iedereen heeft bevestigd dus da is ook weer rond.
bij ons heb ik welgeteld 2 telefoons of mails gekregen met een bevestiging. Vond het wel grappig... heb iedereen gebeld of nog eens rondgevraagd en iedereen komt. Velen denken zoals ons niet de hele tijd aan de trouw en zo gaat het vlug uit hun gedachten. Bellen zou ik doen!xxxsophie