TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
25-9-2009 14:46:58
Proficiat Caroline! Ik heb het einde gehaald en het was een heel mooi verslag! Het is zo fijn om te lezen dat het weeral een fantastische dag was voor een van de bruidjes ;-)
Geniet nog mooi na en hopelijk is ondertussen je teen al genezen he ;-)
Groetjes, laura
|
|
annelies
8-5-2010
|
25-9-2009 16:52:52
Ook van mijn kant proficiat! alles is vlekkeloos verlopen en tof dat je toch zoveel mogelijk geprobeerd hebt ervan te genieten! Bedankt ook voor het advies, en moge de lijn verder gezet worden in de toekomst met een gelukkig huwelijk!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
25-9-2009 18:23:49
Proficiat, mede-huwelijksvoorbereidingsavond-koppeltje (oef!)!!! Ook voor jullie was het, zo te lezen, een prachtige dag! Zo hoort het ook! Maar nu ben ik wel benieuwd naar een fotootje, hoor!
Groetjes,
Véro (van op de huwelijksavond bij Agnes)
|
|
franka
10-7-2010
|
25-9-2009 21:36:17
ale kan niet wachten tot de mijne er is als ik dat zo lees heb je echt een toffe dag gehad maar een vraagje als je zegt dat je gewoon geen moment rust hebt ben ik een beetje bang heb al twee kindjes hoe zal dat dan verlopen trouw pas in juli is het aan te raden om savonds een oppas te hebben groetjes franka
|
|
Caroline M.
12-9-2009
|
28-9-2009 11:52:49
@franka: ik bedoelde met geen moment rust, dat er wel altijd iemand is die met jou komt babbelen. Het is ook zo dat ik zelf geprobeerd heb om met iedereen een praatje te maken. Zo ben je wel een hele tijd bezig. Als je al kinderen hebt, zullen de mensen ook wel begrijpen dat je met hen bezig bent. Ik weet niet of je broers of zussen hebt, maar die kunnen altijd meehelpen en een oogje in het zeil houden. Ik kan niet inschatten of je echt een oppas nodig hebt. veel succes ermee! groetjes, Caroline
|
|
Wendy
12-6-2010
|
28-9-2009 12:00:11
Hey Caroline,
Hier ook het einde gehaald en het was heeeel mooi om te lezen! (die verslagjes zijn ook altijd leuk é!) Het klinkt alsof je heel erg genoten hebt. Ja, alles is nu gepasseerd, maar je kan nog genieten van de herinnering, en de foto's die nog moeten komen..
Nu gaat je huwelijk écht van start! Geniet ervan, meid!
Liefs, Wendy
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |