Terug naar overzicht
Hey KittyVan waar ben je? Ik zou al kunnen zorgen voor je make-up...GroetjesJessica
oeps vergeten er bij te schrijven. Ik woon nu te Werchter - Vlaams-brabant, van het befaamde rock-werchter :-)
Dag KittyNeem even een kijkje op www.peggytimmermans.be Groetjes
Probeer eens bij Ans Brugmans uit Leuven abrugmans@hotmail.com. Ik heb haar als visagiste maar in principe doet ze ook kapsels dacht ik. Ze heeft mijn vriendin ook uit de nood geholpen op het latse moment :-)
Hallo Kitty,ik hoop dat je snel iemand vind hoor!Ik ben zelf van Kluisbergen, en heb ook iemand nodig, kennen jullie misschien iemand regio Kluisbergen, Oudenaarde, Ronse??Hartelijk dank en geniet van jullie dag!!!
Ik had ook Peggy. Die hieronder staat. Goeie make-up, professioneel en niet duur. groetjes, Carolina
Beste,ik ben professionele visagiste en hairstylist. Ik kan je haar en make-up verzorgen voor je grote dag. Check www.fonkel.be .Evy
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik heb ondertussen iemand gevonden. Dank u
Hey Kitty,je mag me altijd contacteren... ikzelf ben visagiste/hairstylistedorina1@live.beMet vriendelijke groeten,Dorina