Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gelukspoppetjes bruidspaar

  25-9-2009 15:50:57
Hoi bruidjes, bruidegommetjes,...
Een hele tijd geleden bestelde ik van die bruidspoppetjes bij de AVA en ze zeiden dat die midden september binnenkwamen. Dus ik die besteld. Nu is t al eind bijna en heb nog geen.
Ondertussen heb ik heel wat hobbywinkels enzo afgebeld en ook site op internet.
Kan iemsn me zeggen waar ik nog van die gelukspoppetjes vind? Ik heb er nog een heel aantal dringend nodig.
GROETJES

Saartje
21-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2074


ivette

 Meld misbruik25-9-2009 16:05:47

hallo,
Natuurlijk weet ik niet van welke Regio je bent. Maar ik kan je wel vertellen dat ik van die gelukspoppetjes nog gezien heb in AVA Oostende
Groetjes yvette
10/10/09



Sophie

 Meld misbruik25-9-2009 18:20:32

Hye Saartje,

Ik wou er gebruiken voor mijn bedankingen... maar ben van gedacht veranderd. Ik heb nog 8 paar liggen... als ik je daarmee kan helpen mag je die hebben van mij. In de AVA in brugge hebben ze er ook nog.

Mail me mocht je ze willen hebben
braetsophie@hotmail.com

groetjes

Sophie



Stien
21-8-2010
 Meld misbruik25-9-2009 18:26:49

Tik op google bruidgelukspoppetjes in en je komt een waslijst van sites tegen die er verkopen. Let wel op het prijsverschil!

Hoe ga je je bedankjes maken? Ben ook op zoek naar iets orgineels en die poppetjes hebben wel iets vind ik.

Grtjs,

Stien



Saartje
21-11-2009
 Meld misbruik26-9-2009 12:07:03

Ja ik ben van Limburg en heb alle sites van gelukspoppetjes een mail gestuurd maar niemand had er nog maar ze kwamen wel terug binnen. Ik ben van Limburg en ben alle AVA's hier afgegaan. Uitverkocht. Zelf was het niet voor de bedankjes bedoeld maar voor de uitnodigingen!



Anja
29-5-2010
 Meld misbruik2-10-2009 21:58:16

Hoi Saartje,

Mag ik weten wat je idee was om te doen met de poppetjes?

Anja


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...