Terug naar overzicht
Ik kan het moeilijk geloven!! Ook bij ons MAAR 14 dagen niet meer! Voorlopig lijkt het nog iets héél ver weg :-) nog geen stress en zenuwen dus. aangezien ik het nog ni besef :-) ongelooflijk hé !!! 14 dagen...Groetjes,An 10-10-09!!
Hallo!hier nog een 10 oktober koppel! Inderdaad, het is niet lang meer nu! Ik moet nog een weekje werken en dan is het verlof voor de laatste voorbereidingen! Momenteel zijn we bezig met alle puntjes op de i te zetten en ik ben blij dat alle grootste dingen al achter de rug zijn.Hier nog geen stress en hopelijk kan dat nog even zo blijven;-)Onze vrijgezellen is ook achter de rug van vorige week en dit is voor ons ons laatste weekend van echt uitblazen, op het gemak zitten en ons huisje stilaan in orde krijgen voor de grote dag. (kuisen dus :-s)Aan alle medebruidjes die dag: nog heel veel succes met voorbereidingen en geniet er nog van!Groeten,Eva
HalloHier nog ook nog een bruid voor 10/10/09Inderdaad eerst lijkt het nog ver weg en nu is het this maar 14 dagen meer en we huwen. plotseling gaat alles in een versnelt tempo.Zenuwen komen wel naar boven gemengd met heel veel vlinders in de buikInderdaad voor mij is het nog een week werken en dan ons huisje inorde brengen.Verlangend naar de grote dag.groetjes
Hey, wij trouwen ook op 10/10. Het kort idd, amai :-) We kunnen samen aftellen! Iemand al weersvoorspellingen gehoord vr dan?Grtjs, Melissa