Terug naar overzicht
Ik had eens een mooie ronde doos gezien bij Van Uytsel (bloemenwinkel, maar ook decoratiewinkel) nog een mooi lint errond, gleuf erin en ze is klaar :)
Ik heb er 1 bij AVA gekocht en zo duur was die niet hoor.Heb ze trouwens niet eens gebruikt, op mijn feest had de feestzaal er zelf 1 voorzien met slot, wist dit niet op voorhand:-)Ge moogt ze altijd hebben als je wilt.Groetjes.
hey,je kan een gewone doos (pamperdozen zijn heel stevig en handig) nemen. Je pak ze in als een cado'tje met inpakpapier dat je zelf graag ziet. En aan een kant maar je met een mes of schaar een grote gleuf voor de envelloppes. Andere mogelijkheid is om neutraal inpakpapier te nemen en de zijden van de doos grote foto's van jullie op te kleven. In een kopiecentrum kan je een gewone foto op A4 laten afdrukken. Wil je de foto's bewaren dan kan je ze plastificeren en zo aan je door kleven.goedkoop, leuk om te maken, niet veel werk en leuke herinnering om nadien souveniers van je trouw in te bewaren.
Wij hadden een ladedoosje met 3 lades. Zo kon ik op de avond zelf de enveloppes al sorteren: familie, vrienden en collega's. Ik zou het vervelend gevonden hebben moest iemand een envelop afgegeven hebben met geld erin, maar zonder naam... Wie moet je dan bedanken?Gelukkig is dit niet voorgekomen (ook geen lege enveloppes). Leuk is dat we de ladesdoos nu gebruiken om allerlei dingen ivm het feest erin opbergen: het gastenboek, de kaartjes, alle papieren (van de zaal, fotograaf, dj,...),...Groetjes,Véro
Wij hadden als cadeautip een bijdrage voor ons huwelijksreis naar Mauritius. Als 'enveloppendoos' heb ik dan een retro reiskoffertje gekozen en dat open gezet met reisboekjes over Mauritius in en daar dan de kaartjes en enveloppes in gelegd.Groetjes, Delphine
Hoi,We kunnen samen aftellen! wij trouwen ook op 10 oktober, en ook wij hebben een enveloppe doos. Wij hebben die in hout gemaakt, een gleuf erin gemaakt, geschilderd, en nu moet er nog een leuke tekening op gemaakt worden. groetjes
hallo,informeer eerst vooraf of ze dit toch niet bij je zaal hebben staan, zo doe je geen onnodige kosten hewij hadden er ene bij ava, heel mooi, sober en koste dacht ongeveer dertig euro. heb alle kaartjes erin bewaardsuccesgroetjes5./9./2009
Wij hadden een houten doosje/koffertje waardat normaal 3 flessen wijn in zaten. Zo'n sierkoffertje. Maar net van sloef. groetjes, Carolina
Hallo An,wij hadden ook een doos van bij een winkel in de stijl van Ava. Ik geloof dat wij 10 euro betaald hebben. Ze was wit met 2 hartjes op. Maar informeer eens bij de zaal waar je je feest geeft. Bij ons vroegen ze of we zelf een doos hadden. Anders plaatsten zij een oude postbus. Misschien heeft jullie zaal ook een box die je kan lenen? Anders kun je misschien zelf een brievenbus meenemen. Die kan je later misschien aan jullie nieuwe huis plaatsen. Zo gooi je geen geld weg en denken jullie elke dag terug aan jullie huwelijk als jullie de postbus leegmaken?Groetjes,Filip
bedankt allemaal voor de tips! het is dus een pamperdoos geworden met daarrond inpakpapier uit de blokker :-)eerst "zilver"papier (een soort inpakfolie) en dan daarrond een doorschijnende folie (staat een motief op maar is doorschijnend waardoor het zilver er heel mooi door komt) met een motief op. is héél mooi geworden.ik ben blij ! :-)groetjes,An 10/10/09
@ filipleuk idee van die postbus !!!! heb het maar vandaag gelezen en mijn doos is al af. maar is inderdaad wel speciaal. en kan je altijd blijven gebruiken!
hoi ,Wij hebben een doos gekocht en die nadien zelf versierd .Simpel maar wel mooi .We hebben een foto van onszelf afgedrukt , geplastificeerd en dan op het deksel vastgemaakt ,Onde de foto hebben we de gleuf gemaakt . aan de voorkant van de doos hebben we een strik bevestigd en ook aan de handvaatjes zijwaards hebben we strikjes bevestigd ! ik vind het in ieder geval zeer geslaagd !