Terug naar overzicht
Hoi Gitte,Ik heb mijn kleedje ook bij cermo gevonden en daar mag je alles passen wat je wil, zonder iets te betalen!GroetjesGitte ( nog 7dagen ! )
Ik betaalde 5€ om 6 kleedjes te mogen passen. Schijnbaar moet je het niet betalen als je effectief een kleedje bij hen besteld.
@ Evy, Allé is dat waar?! Das toch schandalig hé. Ik had zo al een grrr .... bij cermo in Turnhout. Dan is dat geen fabeltje dat pasgeld. groetjes, Carolina
Hey,Toen ik ben gaan passen bij cermo heb ik niets moeten betalen en heb daar ook niet direct besteld. Ben 1 week later terug gegaan om het te bestellen, maar ze hebben mij daar nooit over aangesproken dat ik "pasgeld" moest betalen.Groetjes Jessica26/11/2009
Hallo,Ik heb hier niets voor moeten betalen en heb ook daar mijn kleedje besteld!!!Zou het raar vinden als iemand hier wel moet betalen.Gwen14/05/2010
hey,Ik ben vrijdag bij cermo geweest en heb geen pasgeld moeten betalen. Heb wel mijn kleedje daar gevonden!!! ME HAPPY!!!!GroetjesKim8 mei 2010
Je moet helemaal niets betalen bij Cermo. 2 collega's van mij zijn daar gaan passen, hebben daar hun kleed niet gekocht en hebben niets moeten betalen. grtjsAnne
Ik ben daar ook gaan passen, maar niets moeten betalen hoor. Heb uiteindelijk mijn kleed ergens anders gevonden.
Ah oke bedankt iedereen, ben ik toch gerustgesteld...zal er zeker eens gaan passen nu..groetjes
ben er deze week ook geweest en heb wel 12 kleden aangehad en nog niks gekocht en niks moete betalen