TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
cindy
10-6-2006
|
14-10-2005 16:54:01
Hoi Cindy
Tis Cindy hier he amai zeg ja ik denk dat het leuk is op te passen he. Oja ik ben van Merksem, hoe weet jij dat. En vanwaar ben jij. En ja die ceremoniemeester komt naar Antwerpen zenne.
Grts Cindy
|
|
Cindy
24-6-2006
|
14-10-2005 17:02:50
Hey Cindy, Hi, dit klinkt wel grappig, Ik ben van Borgerhout en wij trouwen in de kerk van Borsbeek, ons feest is in Het Molenhuis te Vremde. Nog veel succes hé, Cindy
|
|
Els
1-4-2006
|
14-10-2005 17:45:16
geniet gewoon echt van het passen op zich al!! Ik ben drie weken geleden ook gaan passen en had eigenlijk voor het eerst in mijn leven het gevoel van: blijkbaar is mijn lichaam nog niet zo slecht... en alleen dat al maakt je mooi ;-) Als ik aan die pasbeurt terugdenk, krijg ik nog een brede smile op mijn gezicht!!
groetjes, Els (1-4-06)
|
|
heidi
6-5-2006
|
14-10-2005 18:12:02
hoi, ik weet precies wa je bedoelt ik heb van de weel ook gaan passen en had daar mijn droomjurk gevonden heb dan nog allerlei andere gepast maar dat ene bleef toch in mijn hoofd zitten en heb dat gekozen ook ik vondt het ook zeer fijn om mezelf te zien in mijn trouwkleed amaai xxx groetjes heidi
|
|
Lieve
1-9-2006
|
14-10-2005 18:51:36
Hey,
ik laat mijn kleedje door mijn nicht ontwerpen en door een naaister maken... Maar als ik dit allemaal lees, krijg ik wel spijt dat ik niet zomaar lekker kan gaan passen...
Groetjes, Lieve
|
|
Els
1-4-2006
|
14-10-2005 19:02:01
Hey lieve,
niets belet je om zelf te gaan passen... ik maak het mijne ook helemaal zelf, het hangt al in stukken in de kast, maar ik ben toch gaan passen, het is een uniek moment... en ik heb gewoon gezegd dat ik er nog eens over ging nadenken, (en natuurlijk nooit meer terug geweest!)
gewoon doen! Els
|
|
Vicky
9-9-2006
|
15-10-2005 10:50:33
Ik ga passen op 03/11! Ben nu ook al aan het aftellen. Leuk dat je al iets naar je goesting gevonden hebt!
Daar ben ik bang voor, dat er geen enkel kleedje bij mij zal passen (ik weet het, dit is een vrees die nergens op gebaseerd is, en er zal wel iets bijzitten, maar ja, je controleert niet altijd je gedachtengang hé)
Geniet ervan en laat het weten als je je kleedje gevonden hebt
Vicky
|
|
Caroline
19-5-2006
|
20-10-2005 14:21:52
Hoi Cindy, Ik lees in je berichtje dat de kleding van IAn stuart vrij duur is, rond welke prijs schommelt hij dan ik heb een budget van ongeveer 1200 euro. Ga volgende week bij Linx passen maar heb totaal geen idee van de prijs. Groetjes Caroline
|
|
marianne
20-7-2006
|
7-11-2005 11:29:49
Hallo, ik had ook mn zinnen gezet op een ian stuart kleedje van bij jagré :-) Maar ik ga nu woensdag nog ergens anders passen omdat ik ook niet het eerste het beste wil nemen.
Heb je daar bij Jagré gevraagd of ze eventueel een kortingske doen? Ik heb nl. gemerkt dat ze 15% duurder zijn in Ian Stuart dan 2 andere winkels waar ik geweest ben!
|
|
marianne
20-7-2006
|
7-11-2005 11:29:54
Hallo, ik had ook mn zinnen gezet op een ian stuart kleedje van bij jagré :-) Maar ik ga nu woensdag nog ergens anders passen omdat ik ook niet het eerste het beste wil nemen.
Heb je daar bij Jagré gevraagd of ze eventueel een kortingske doen? Ik heb nl. gemerkt dat ze 15% duurder zijn in Ian Stuart dan 2 andere winkels waar ik geweest ben!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|