Terug naar overzicht
Dag Ann,Wij zijn daar ook gaan kijken! Mijn eerste indruk was ook "WAW". Er was toen net een trouwfeest binnen en de manier waarop de zaal aangekleed was, was echt perfect in orde : mooie stoelen, prachtige, verse bloemstukjes, noem maar op! Toch hebben wij uiteindelijk voor een andere zaal gekozen, omdat Sint-Truiden een beetje uit de richting was (we trouwen in Hasselt) en onze gasten anders teveel op en af moesten rijden... Maar anders zou het geen moeilijke beslissing geweest zijn!Groetjes,Sara
10 jaar geleden ooit een trouwfeest gehad en alles was toen dik in orde.
Hallo Anneke,Ik ben er in mei naar een communiefeest geweest. En natuurlijk weet ik ook wel dat dat niet te vergelijken is met een huwelijk. En inderdaad de aankleding en ontvangst en dergelijke waren super. Maar het eten liet te wensen over. Tevens was de bediening tijdens het eten ook niet goed. Dan geef ik als voorbeelden dat de groenten (groentenkransje bij het varkenshaasje) erg weinig, slecht klaargemaakt en precies van ver op het bord gegooid waren. Er waren verschillende sauzen gevraagd omdat er iemand alergisch was aan champignons. En dan waren alle borden toch met deze champignonsaus gedresseerd. En de andere sauzen kwamen dan pas na tien minuten.Maar naar het schijnt zijn het nog niet erg lang andere eigenaars.Het kan misschien een éénmalige slechte ervaring zijn. Maar dat weet ik niet.Grtz Linzy