Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rode loper

26-9-2009 19:10:47
Hey bruidjes,

Ik zie hier vaak berichtjes over rode lopers die te koop zijn. Moet je die zelf aankopen voor in de kerk of legt de kerk deze klaar? Ik was er steeds van uit gegaan dat de kerk deze ter beschikking had!
Als je ze zelf moet kopen, waar koop je die dan en wat zijn de prijzen?

Groetjes,
Evi

Evi
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 366

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik26-9-2009 20:01:15

Wij trouwen niet voor de kerk, maar houden een ceremonie in de tuin van de feestzaal. Wij gaan witte lopers HUREN voor bij mn ouders thuis en voor de ceremonie, ongeveer 35 euro/stuk. Ze worden de dag zelf geplaatst op het adres dat je wil en de volgende dag terug opgehaald. Goed afspreken en dan komt het allemaal voor elkaar! Wij doen dit via het bruidsparadijs!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik26-9-2009 20:59:16

Hallokes

Nee zunne, normaal legt de ceremoniemeester dat klaar. Maar het is wel zo dat je moet betalen voor de rode loper te gebruiken. Wij zouden 125 euro moeten betalen om de rode loper te gebruiken, kvind dat van het goede teveel, dus moet het maar zonder, ofwel moet ik een goedkope langs deze weg vinden. Ik weet niet hoe de andere prijzen zijn, in andere regio's .

groetjes
Petroeska
16/04/2010

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-9-2009 4:04:37

Het hangt wat af van parochie tot parochie. In de een kerk wel in de andere niet. Even navragen.
Ik heb er 2 tweedehands gekocht van iemand hier op't forum.
@Petroeska; niet iedereen heeft een ceremoniemeester hé. Wij hadden dit niet en hebben die ook niet gemist.

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-9-2009 13:05:47

Wij hadden in de kerk de rode loper van de kerk zelf. We hebben hiervoor niet moeten betalen en de koster zorgde ervoor dat die werd klaargelegd!

In vele kerken is er geen rode loper en kan je die huren bij je ceremoniemeester (als je die hebt) of moet je er zelf op één of andere manier voor zorgen.

Ook wordt er soms een rode loper gelegd bij het huis waar de bruidegom zijn bruid komt ophalen (vonden wij overbodig).

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...