Terug naar overzicht
Beste MirellaBij ons is het vandaag de laatste dag dat de gasten kunnen verwittigen of ze komen. De meeste mensen verwittigen pas tegen het einde, hoor. Om je een idee te geven:wij hadden 160 genodigen voor de receptie waarvan er een 120tal komenvoor het avondfeest hadden we 130 gasten waarvan er 10 à 15 niet kunnen komenmaak je niet ongerust, de antwoorden zullen wel komen (vraag je de mensen trouwens niet om ook te verwittigen als ze niet zullen komen?)groetjesbarbara
hoimaak je maar geen zorgen, de meesten antwoorden idd pas naar het einde toe (of zelfs niet). bij ons zijn de meesten ook gekomen, zelfs mensen die aanvankelijk nee hadden gezegd (da's wel wat lastiger qua aantallen). Ik vond het ook eindeloos wachten op bevestigingen maar het is dus normaal.groetjes!Gaelle
Hallo Barbara,Op onze uitnodiging staat :Gelieve een seintje te geven voor 12/11/2005
Hey,wel, dan is dat echt wel normaal hoor. Mensen denken: "we hebben nog tijd om te antwoorden" en leggen de uitnodiging ergens opzij... En inderdaad, er zijn veel mensen die helemaal niets laten weten. Vreselijk lomp vind ik dat, maar ja...Groetjes,Lieve
Op onze uitnodigingen stond bevestigen voor 15 oktober.Als we aan mensen vragen of ze komen of niet zeggen de meeste dat ze dat niet hadden opgemerkt en dat ze dachten dat wij het zou weten dat ze komen. Moeilijk zeer moeilijk dus. Tot nu toe weten we van 70 procent of ze komen of niet.
Heb dit hier al veel gemerkt. Blijkbaar zijn de mensen niet meer zo beleefd om iets te laten weten. Spijtig. Dus je moet nog niet panikeren, ze zullen wel komen, alleen zal je misschien nog een massa telefoontjes moeten doen .Groetjes
Hey Mirella,wij tellen samen af naar onze grote dag hé.Bij ons zijn de uitnodigingen ook net de deur uit en ook bij ons loopt het nog niet storm hoor.Wij hebben gevraagd ons ten laatste iets te laten weten tegen 10/11 maar ik vrees dat we zelf nog een heleboel telefoontjes moeten doen naar mensen die ons vergeten te verwittigen ...Maar ik begrijp je "zorgen" maar al te goed :o)groetjesKathleen
wij hebben een paar dagen voor de te verwittigen datum nog een mail gestuurd naar de mensen waarvan we nog niets wisten. Deze hebben dan ook een mail teruggestuurd, dit gaat blijkbaar vlotter dan eens te bellen...