Terug naar overzicht
Amai, super leuk!!!!! Ik ga begin november met mn mama. Hoop dat ik ook zo snel verkocht zal zijn aan mn droomjurk!!!!!!!!
Bij mij is het morgen zover...Hopelijk is er al veel binnen vd nieuwe collectie want heb mijn gedachten al op een kleedje gezet! En wat is het geworden bij jou?
Super, meid!Bij mij was't ook zo.. Allee, het was de eerste jurk die ik had zien hangen, maar de verkoopster had gewacht met die te passen tot de allerlaatste! Heb er ook een traantje bij gelaten :-)Een leuk gevoel hé? En dan kan je je al 'echter' inbeelden hoe je grote dag er gaat uitzien!Groetje,Wendy
Hey hey medebruidjes !!! Bedankt voor jullie reacties !!@ LindseyVoor mij is het een valentino Forever Bridals geworden -- toevallig ook nog eens één van de goedkoopste merken !!! Als dat niet boffen is !!! wij hadden namelijk een vrij hoog budget (vind ik zelf toch!!! 2000 a max 3000) en nu was ik voor 967 € al gesteld !!! Ja buiten de toebehoren natuurlijk !! maar echt een Droom jurk en ziet er totaal niet goedkoop uit !! dat is het leuke eraan !! ;o)Veel succes !!
Oups klein foutje !! niet valentino forever bridals maar gewoon forever bridals !!
Maar Allé !!! Nu zeg ik het nog fout !! Niet te doen... hahahade forever yours collectie !! zie www.foreverbridals.com Greetzzz
Het is een super mooie collectie zo te zien! Nu vraag ik me wel af welk kleedje je uit die collectie hebt gekozen ;)GroetjesKatrien3/10/09
Ja, is echt een hele mooie collectie, ben ik heel toevallig op uitgekomen !! En héél betaalbaar !! Duurste kleedje is zo'n 1500 euro !! Mijn kleedje staat er niet tussen is namelijk al van de nieuwe collectie 2010 (ze hadden al een paar jurken meegebracht van de beurs..)Grtjs Graziella