Terug naar overzicht
ik heb mijn kleed ook bij couture maxims gehaald, supervriendelijke mensen, je mag er zo dikwijls gaan als je wil, niets is hun teveel, een aanrader
Hallo Cindy,was gisteren ook daar, inderdaad niet zo'n grote beurs, maar wel heel interessant.Maxims heeft inderdaad alle collecties laten zien.Ik ga binnen twee weken nog naar een modeshow en ga dan een pasbeurt vastleggen.Groeten,nathalie 17/07/2010
ik was ook op de trouwbeurs gisteren :-) ben vorige maand al eens gaan passen bij Maxims en toen heel goed geholpen en een massa jurken mogen passen. Hopelijk heb je er eentje naar je zin gevonden vandaag.Ibe22 mei 2010
ik ben zaterdag naar maxims geweest voor een pasbeurt, wel in de vestiging te mechelen en ben daar behandeld geweest door die verkoopster als een echt stuk vuil. het was heel duidelijk dat ze niet wou verkopen aan een maatje meer. ik heb daar een uur binnen geweest en heb een uur lang kritiek en vernederingen te verduren gekregen op mijn gewicht. ik ben nu niet iemand die zich snel uit zijn loodje laat slaan maar nu was ik toch echt aangedaan. zelfs de mensen die met me mee geweest zijn hebben zich dood geërgerd aan die verkoopster. wel had ik de indruk dat de andere verkoopsters zo niet waren want die waren heel behulpzaam voor hun klanten, het laatste antwoord dat ik kreeg toen ik vroeg om een ander kleedje te mogen zien was dat het kleed dat ik aan had door dikke mensen gekocht werd en daar was de kous mee af. ik weet ook dat ik geen perfecte maten heb maar werk daar alle dagen voor en ben zelfs de laatste 4 maand 15kg vermagerd en vond dit dan ook een steek door mijn hart. nu mag dit van mijn part de laatste bruidswinkel op aarde zijn, daar zien ze mij niet meer.ik hoop alleszins dat andere mensen hier wel een betere service krijgen