Terug naar overzicht
Wendy,Ik heb zelf ooit een seminarie georganiseerd op die locatie. Ik kan je dus niet helpen met DJ enzo, maar kan je wel geruststellen.We hadden zowel buffet (middag) als diner 's avonds en dat was dik in orde !!!Goede bediening, lekker eten, nette service, geen zorgen maken dus.Ook de kamers qua overnachtingmogelijkheden waren in orde.Je moet dus wat mij betreft niet twijfelen.Het is een mooi domein met vriendelijke mensen !Veel succes verder !TINA1.5.10
Hallo Wendy,mijn vrouw en ik zijn vorige week zaterdag 19 september getrouwd en ons feest was in Stiemerheide.Wij hebben gekozen voor een koud en warm buffet en aansluitend dessertbuffet. Ik kan niets anders doen dan deze formule aanraden. We hebben van ALLE gasten positieve reacties gekregen en ook NIETS ANDERS DAN positieve reacties gekregen. Het koud buffet dat doorgaat bij wijze van voorgerecht is zeer uitgebreid en heel lekker. Daarna was het warm buffet even lekker en met vlees, vis en gevogelte is er voor ieder wat wils. Als iedereen eigenlijk al voldoende gegeten heeft, komt de klapper op de vuurpijl met het dessertbuffet. Dit is heel uitgebreid en echt superlekker.De rest van de dag was ook heel fijn. We hadden 's middags voor de naaste familie een luxe broodjesbuffet met een overheerlijke soep en aansluitend een beperkt maar voldoende en heel lekker dessertbuffet.Dit is niet te zwaar zodat je 's avonds mee kan genieten van het buffet.Op voorhand zijn we met onze ouders langs beide kanten mogen gaan proeven in het restaurant op kosten van de zaak. We hadden enkele gerechten uit de buffetten vooraf doorgegeven. Eerst mochten we de schuimwijn proeven die op de receptie geschonken werd. Het was geen champagne, maar zeker even goed. Dan liet de chef ons een kleine greep uit het koud buffet proeven op 1 grote plat als voorgerecht. Daarna hebben we twee soorten soep geproefd. Enkele personen hadden een andere soep als de rest. De lekkerste soep hebben we dan besteld voor tijdens het broodjesbuffet. Vervolgens hebben we enkele gerechten uit het warm buffet gekozen. Sommigen hadden vis, anderen vlees, nog anderen gevogelte. Daaruit hebben we dan weer het lekkerste besteld voor op ons feest. Het nagerecht was weer een grote plat van de chef met een assortiment van 5 dessertjes uit het dessertbuffet. Echt alles was lekker. De keuken is echt verfijnd. Bij het voorgerecht kreeg iedereen 3 soorten witte wijn om te proeven en bij het hoofdgerecht 3 soorten rode. Hieruit konden we dan telkens de beste bestellen voor op het feest. De wijnen waaruit we konden kiezen waren allemaal van degelijk niveau. Ook over de wijn hebben we veel goede commentaar gekregen van onze gasten.Als DJ hebben we de huis-DJ Michel Smeets genomen omdat we zelf niet meteen een DJ kenden. Deze is bij ons zeer goed meegevallen. Hij werkt erg professioneel en maakt degelijke afspraken. En op de avond zelf draaide hij heel goede muziek. De dansvloer was heel de avond vol.Ik wist niet dat Stiemerheide fotografen aanbeveelt. Bij ons hebben ze dat in ieder geval niet gedaan. Wij hebben zelf een fotograaf genomen. En we hebben zowel op locatie als op het golfterrein foto's genomen.Ik kan echt niets negatief zeggen over Stiemerheide. De afspraken waren altijd degelijk en goed gemaakt. De verhouding prijs/kwaliteit zit zeker goed. De sfeer is heel goed door een goede mix van een goede verfijnde keuken en personeel op niveau en toch geen afstandelijke sfeer. De maître heeft ons feest perfect in goede banen geleid en de kelners zorgden voor voldoende drank. Dit is in veel zaken een probleem als je werkt met een drankenforfait. Maar bij Stiemerheide moet je hier zeker geen schrik voor hebben. De kelners zorgen ook heel goed voor je als bruidspaar. Ze ontfermen zich over de cadeau's enz. Dankzij het hotel kun je er ook overnachten. Als bruidspaar krijg je de suite wat heel handig is om je tussen de lunch en het avondfeest snel wat op te frissen. Bij ons hadden ook meerdere gasten een kamer geboekt en iedereen vond dit een ideale formule. Zo moet je niet vermoeid naar huis midden in de nacht en je kan ook een glaasje drinken op het feest.Hopelijk heb je hiermee een antwoord op je vragen. En maak je maar geen zorgen. Je feest op Stiemerheide zal dik in orde zijn.Met vriendelijke groeten,Sarina en Filip
Amai wat fijn te horen, wij gaan ook zien bij stiemerheide, wat koste het als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Wij weten totaal niet wat alles kost groetjes Veronique