Terug naar overzicht
Waaauw!!! Super!!! Dat is nu eens de vrijgezellen waar ik van droom... Nu alleen nog mijn vriendinnen overtuigen ;-)Echt een dag om nadien nog met veel plezier aan terug te denken!Groetjes Dorien
Hallo,Leuk dat je zo een leuke vrijgezellenavond heb gehad. Ik ga er waarschijnlijk geen krijgen.wilde in eerste instantie alleen iets doen met mijn zus en mijn beste vriending (ook mijn getuige), maar mijn nicht en mijn tante bleven maar zagen voor een echte vrijgezellenavond. Heb uiteindelijk dan maar toegezegd, maar als nu puntje bij paaltje komt, hebben ze allemaal een uitvlucht om niet te komen (geen geld, enz.). Dus nu hebben mijn getuige en mijn zus gezegd dat ze het op geven om achter hun gat aan te lopen om het in orde te krijgen. Uiteindelijk had ik mij er wel op verheugd. Maar mijn zus ging nu haar best doen om toch nog iets geregeld te krijgen onder ons drie. Ben blij dat ik zo een toffe zus heb, waar het zo goed mee klikt.Groetjes Jessica26/11/2009
Hey DaisyIk heb dit weeken dook mijn vrijgezellen gehad! Ik heb ook heel leuke opdrachten gehad, en ik vond het dan ook een super leuke avond!Ik denk er met heel veel plezier aan terug!En nu aftellen naar de grote dag he, veel plezier gewenst!groetjesNoemi 17/10/2009
toevallig :-) En wij trouwen nog op dezelfde dag ook :-)wij tellen ook af naar 17/10 :-)