Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

28-9-2009 8:54:42
goeiemorgen meisjes

Ik heb een zalig weekend gehad! Het was onze vrijgezellen...

Vrijdag zijn ze Steven komen ontvoeren thuis Hij verschoot nogal. Ze hebben hem een heel weekend meegenomen.

Zaterdagmorgend kreeg ik van mijn zusje mijn eerste opdracht. Tegen 10.30u moest ik de tafel romantisch dekken voor 8 personen en ik kreeg een paar roze oorbellen die ik moest aandoen.
Om 10.30u mijn tafel helemaal klaar, begon iedereen aan te komen. Ze hadden kei veel en kei lekker eten bij. We hebben dan gezellig champagne gedronken en gegeten.
Tussendoor moest ik een paar opdrachten doen. Lichaamsdelen van Steven herkennen tussen foto's, vragen oplossen over Steven, ... Was heel leuk

Daarna vertrokken we en zijn we aangekomen in Antwerpen. Dan kreeg ik een mandje vol snoep en de opdracht dat ik dit op een uur tijd moest verkocht krijgen en ze moesten minstens 50cent geven. Dat was niet simpel, want niet iedereen reageert daar even positief op... Maar het is me toch gelukt Dan zijn we een terraske gaan doen, want we hadden zalig weer hé Dus een lekker mojito gedronken.
Dan kreeg ik een boekje en in dat boekje moest ik tips voor een goed huwelijk en een zwoele huwelijksnacht verzamelen. Dat ging echt wel heeeeeel goed De mensen zijn veel vlugger geneigd om zoiets te doen dan om iets te kopen blijkbaar Staan nu echt wel leuke dingen tussen

Daarna kreeg ik een bestek met een kaartje aan van waar we gingen eten. 's morgens had ik ook al een tip gekregen en daar stond op Paleis van schone kunsten en een 8.
Blijkbaar moest ik hen dus via tram 8 naar de Waalse kaai krijgen waar het restaurant was.
We zijn daar dan eerst nog ergens gaan apperitieven op een gezellig terraske. en toen kwam de rest eraan, mijn collega's en nog wat ander vriendinnen.
Dan zijn we lekker gaan eten en na het eten gingen we buiten... Ik zag mijn collega's vertrekken in een taxi en ik wist van niets, dus dacht dat ze weg waren zonder iets te zeggen.
Daarna draaide ik me om en zag ik een witte hummer limo aankomen. Kben kei haard beginnen kressen en springen Kei leuk
ik mocht dan als eerste instappen.
Daarna blinddoekten ze mij en begonnen mij uit te kleden en iets anders aan te doen.
Iets later stapte iedereen uit en moest ik blijven zitten, dus ikke al in paniek
Mijn zus is dan terug ingestapt om mijn blinddoek af te doen. Dan stapte ik uit en hadden mijn vriendinnen een erehaag gemaakt Ikke kei hard wenen Bleek dat we aan het sportpaleis stonden voor Milk Inc en hadden ze me een t-shirt aangedaan van Milk Inc met een handtekening van Linda.
Concert was mega! Echt zalig.
Daarna begonnen ze rond het gebouw te lopen en hadden ze blijkbaar een ontmoeting geregeld Heel leuk, Linda woont vlakbij mijn moeder, dus mijn zus had dat geregeld
En dan zijn we nog uitgegaan in Hangaar in Antwerpen.

Zalig
En gisteren kwam mijn ventje dan terug thuis Hij had me kei hard gemist, want we hadden elkaar dan zelfs niet gehoord hé.
Dus hebben we gisteren nog zalig genoten van elkaar

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 532

Dorien
1-4-2010
 Meld misbruik28-9-2009 9:05:54

Waaauw!!! Super!!! Dat is nu eens de vrijgezellen waar ik van droom... Nu alleen nog mijn vriendinnen overtuigen ;-)

Echt een dag om nadien nog met veel plezier aan terug te denken!

Groetjes Dorien

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik28-9-2009 9:05:55

Hallo,

Leuk dat je zo een leuke vrijgezellenavond heb gehad. Ik ga er waarschijnlijk geen krijgen.

wilde in eerste instantie alleen iets doen met mijn zus en mijn beste vriending (ook mijn getuige), maar mijn nicht en mijn tante bleven maar zagen voor een echte vrijgezellenavond. Heb uiteindelijk dan maar toegezegd, maar als nu puntje bij paaltje komt, hebben ze allemaal een uitvlucht om niet te komen (geen geld, enz.). Dus nu hebben mijn getuige en mijn zus gezegd dat ze het op geven om achter hun gat aan te lopen om het in orde te krijgen. Uiteindelijk had ik mij er wel op verheugd. Maar mijn zus ging nu haar best doen om toch nog iets geregeld te krijgen onder ons drie. Ben blij dat ik zo een toffe zus heb, waar het zo goed mee klikt.

Groetjes Jessica
26/11/2009

Dorien
1-4-2010
 Meld misbruik28-9-2009 9:05:56

Waaauw!!! Super!!! Dat is nu eens de vrijgezellen waar ik van droom... Nu alleen nog mijn vriendinnen overtuigen ;-)

Echt een dag om nadien nog met veel plezier aan terug te denken!

Groetjes Dorien

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik28-9-2009 17:58:51

Hey Daisy
Ik heb dit weeken dook mijn vrijgezellen gehad! Ik heb ook heel leuke opdrachten gehad, en ik vond het dan ook een super leuke avond!
Ik denk er met heel veel plezier aan terug!
En nu aftellen naar de grote dag he, veel plezier gewenst!
groetjes
Noemi
17/10/2009

Daisy

Meld misbruik29-9-2009 9:51:11

toevallig :-) En wij trouwen nog op dezelfde dag ook :-)

wij tellen ook af naar 17/10 :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...