Terug naar overzicht
aan een ferrari kan ik je niet helpen, sorry, maar ik snap wel dat ze daar serieuze waarborgen voor vragen hoor...het zijn geen goedkope autootjes. Maar de waarborg krijg je achteraf toch gewoon terug?GroetjesLien7/5/2010
misschien eens langsgaan in een ferrari garage in je buurt en vragen of ze geen eigenaar kennen die het zou willen doen?groetjeschristel
Hallo!Het probleem met zo'n sportwagen is dat je met geen 3 volwassenen er in kan zitten... Dus een ferrari met chauffeur zal -denk ik- niet lukken.Tenzij je echtgenoot zich wil opvouwen achteraan??
ik zie ook niet goed in hoe je hier met chauffeur - dus met 3 personen waarvan eentje met een trouwkleed dan nog gaan inpassen :-) mijn aanstaande droomde ook van een porsche voor onze trouwdag maar gezien de hoge huurprijs plus waarborg die ze vragen hebben we dit idee maar laten varen.
Mijn ventje zag 'n Aston Martin wel zitten, ik het prijskaartje niet...Die waarborg, tot daar aan toe, die krijg je terug als 't goed is, maar bijna 2.000 euro huur is er tien keer over. Bij de feestzaal die we wellicht gaan nemen, zit er 'n oldtimer Porsche bij, en dat ding is eveneens schoon en nog gratis ook. Is er ni 'n club van rijke Ferrarisneuters in België die je kan contacteren?
hey StefanieEen Ferrari huren met chauffeur kan zeker, je kan deze zelf per uur huren.Het lijkt mij ideaal om dat voor je man te regelen, dan kan hij eventjes mee een toertje doen op zijn trouwdag.Je kan ook altijd Ferrari clubs aanschrijving en vragen of iemand dat wil doen.Wij hebben op die manier onze bruidswagen (old timer alfa romeo) gevonden.Ik zou ook de Italiaanse concessiehouders aanschrijven.Garages die Alfa, Fiat of Lancia verkopen kunnen jullie misschien doorverwijzen!