Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ferrari gezocht!

28-9-2009 13:24:22
Hallo,

Wij trouwen op 09/11/2010. Mijn vriend is al sinds zijn kindertijd helemaal weg van een Ferrari. Hij zou er graag één huren om mee naar de kerk en het gemeentehuis te rijden maar overal vragen ze gigantische bedragen voor de waarborg.
Weet er misschien iemand waar we een Ferrari kunnen huren zonder waarborg? De eigenaar mag zelfs meerijden.

Groetjes
Stef

stefanie
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1048

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik28-9-2009 15:38:03

aan een ferrari kan ik je niet helpen, sorry,
maar ik snap wel dat ze daar serieuze waarborgen voor vragen hoor...het zijn geen goedkope autootjes. Maar de waarborg krijg je achteraf toch gewoon terug?

Groetjes
Lien
7/5/2010

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik28-9-2009 17:29:04

misschien eens langsgaan in een ferrari garage in je buurt en vragen of ze geen eigenaar kennen die het zou willen doen?

groetjes
christel

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik28-9-2009 18:25:47

Hallo!

Het probleem met zo'n sportwagen is dat je met geen 3 volwassenen er in kan zitten... Dus een ferrari met chauffeur zal -denk ik- niet lukken.
Tenzij je echtgenoot zich wil opvouwen achteraan??

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik28-9-2009 20:12:49

ik zie ook niet goed in hoe je hier met chauffeur - dus met 3 personen waarvan eentje met een trouwkleed dan nog gaan inpassen :-)

mijn aanstaande droomde ook van een porsche voor onze trouwdag maar gezien de hoge huurprijs plus waarborg die ze vragen hebben we dit idee maar laten varen.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-9-2009 7:46:12

Mijn ventje zag 'n Aston Martin wel zitten, ik het prijskaartje niet...
Die waarborg, tot daar aan toe, die krijg je terug als 't goed is, maar bijna 2.000 euro huur is er tien keer over. Bij de feestzaal die we wellicht gaan nemen, zit er 'n oldtimer Porsche bij, en dat ding is eveneens schoon en nog gratis ook. Is er ni 'n club van rijke Ferrarisneuters in België die je kan contacteren?

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-10-2009 11:37:03

hey Stefanie

Een Ferrari huren met chauffeur kan zeker, je kan deze zelf per uur huren.
Het lijkt mij ideaal om dat voor je man te regelen, dan kan hij eventjes mee een toertje doen op zijn trouwdag.

Je kan ook altijd Ferrari clubs aanschrijving en vragen of iemand dat wil doen.
Wij hebben op die manier onze bruidswagen (old timer alfa romeo) gevonden.
Ik zou ook de Italiaanse concessiehouders aanschrijven.
Garages die Alfa, Fiat of Lancia verkopen kunnen jullie misschien doorverwijzen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...