TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-10-2009
|
28-9-2009 14:01:36
ik weet alleen van horen zeggen dat ze daar nie goedkoop zijn, en dat ze ook een vergoeding vragen om te passen.
|
|
Brenda
22-5-2010
|
28-9-2009 14:20:26
Ik ben zaterdag naar de outletstore van PY geweest in Deinze en ik kan alleen maar vol lof spreken over die dame en haar raad/begeleiding. Ik dacht dat ik een hopeloze ramp ging zijn in de zoektocht naar het ultieme kleed en heb iedereen verbaasd door de eerste dag onmiddellijk te beslissen. Met dank aan die dame!
Mvg, Brenda.
|
|
Lieve
4-9-2010
|
28-9-2009 15:26:24
Ik ga binnen drie weken passen bij PY. Normaal was ik van plan enkel naar de outlet te gaan. Mijn budget is immers beperkt. Maar omdat ik in de nieuwe collectie van Marylise een enorm mooi kleed gezien heb, heb ik ook in de gewone PY een afspraak gemaakt. Van pasgeld hebben ze me niets gezegd. Lijkt me ook wel vreemd... de meeste merken die ze bij PY verkopen, hebben ze ook in andere winkels.
|
|
Christel
30-6-2007
|
28-9-2009 16:15:16
ik ben er met mijn schoonmoeder geweest let wel op, als je gaat passen moet je geen pasgeld betalen, maar zij zien passen wel als 'kopen' als je tevreden bent over een bepaald kleed, zal het niet eenvoudig zijn om er buiten te geraken zonder een voorschot te betalen. ik vond de verkoopster ook erg arrogant( ik weet haar naam niet maar ze had donker haar) dus van de moment dat je zegt dat je 'nog eens wil nadenken' zal je hun gezicht wel zien betrekken... niks van aantrekken hoor, en je niet laten pushen!
san patrick hebben ze anders ook bij moderna fashion in schepdaal ik ben daar geweest voor mijn ian stuart en ze waren echt super vriendelijk ik voelde me er echt een prinses!
onthou vooral, jij bent de bruid en passen MOET tof zijn van de moment dat het niet tof is voor jou, wegwezen en op een ander gaan het is jouw kleed en jouw dag en het moet goed voelen!
groetjes christel
|
|
Christel
30-6-2007
|
28-9-2009 16:17:20
oei misschien even verduidelijken ik bedoel met 'buiten geraken zonder voorschot' dat als je niet zeker bent en twijfelt of je het kleed wel wil, ze gaan proberen je een voorschot te laten betalen om het kleed zeker toch al voor jou te reserveren omdat het anders 'weg zou kunnen zijn'
dat is iets helemaal anders dan het voorschot dat je betaald als je wel zeker bent natuurijk
..
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
28-9-2009 18:22:57
hallo! ja, bij pierre yves zijn ze echt pushy. En inderdaad, die verkoopster met zwart haar is enkel in je geïnteresseerd als je effectief gaat kopen. Anders zegt ze zelfs geen goeiedag meer als je buitenstapt. ik kwam er voor een kleedje dat ik op hun site had gezien en toen ik het haar toonde in haar boek waar alle kleedjes die ze hebben in staan, kraakte ze het kleedje volledig af... maar toen kwam de aap uit de mouw: ze hadden het ook niet meer hangen! na lang aandringen (ze zag dat ik het echt wou passen) hadden ze het plots voor mekaar: in Brussel hadden ze het nog hangen en dan hebben ze het van daar laten overkomen maar ik moest eerst bijna onder ede verklaren dat ik het dan ZEKER zou kopen. ECHTE AFZETTERS! Ik heb gezegd dat ik dat niet wist en wel zou zien als ik het aan had he. Alleszins, laat je nooit op je kop zitten door die chichimadammen. Spugen zou je doen erop! Jij bent klant en klant is koning. Het is een kleine moeite om iets te doen voor een klant die zovele euro's komt uitleggen.
San Patrick by the way valt wel mee qua prijs. Pierre Yves hanteert de Belgische prijs dus elders zal die jurk in België even duur zijn.
Veel succes!
|
|
Jamine
8-5-2010
|
28-9-2009 18:23:35
Hey!
Ik heb mijn kleed van Marylise daar gekocht (1400€). Bij mij waren ze erg vriendelijk. Ik had alle tijd, heb bij twijfel soms kleedjes nog eens aangedaan, ik mocht de parelketting van de verkoopster even aandoen om te zien hoe het met mijn parel zou zijn, ze hebben erg veel keus, ... Het enige dat ik minder vond, is dat je moet betalen voor de retouches, maar ja.
Veel succes met je zoektocht!
|
|
Lenke
13-8-2011
|
25-11-2010 13:16:53
Hallo
Ik kan ook alleen maar lof spreken over Pierre-Yves Aalst. De verkoopster was een supervriendelijke dame die helemaal niet opdringerig was en me goed geholpen heeft. Ik wist natuurlijk wel op voorhand wat voor soort jurk ik wou. Ik ben nl. een grote fan van Maggie Sottero. Die jurken zijn gewoon niet goedkoop, waar je ze ook koopt. Het is dan ook de matière van de stof die je betaalt...
Ik heb ook trouwjurken bij Couture An in Aalst gepast. Die jurken waren veel goedkoper, maar vielen totaal niet te vergelijken met de jurken die ik bij P-Y heb gepast. Zo zie je maar... Er zijn prijscategorieën genoeg, maar het hangt allemaal gewoon af van wat je exact verwacht. Mooiere stoffen kosten nu eenmaal meer!
Een vergoeding betalen voor het passen? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
Tja, alles hangt af van de verkoopster eh. Er liepen daar ook nog andere verkoopsters rond. Blijkbaar had ik enorm veel chance met de mijne... Ik dacht bij de eerste jurk die ik paste mijn droomjurk gevonden te hebben, maar de verkoopster zei dat we die toch nog gingen proberen overtreffen. En dat is gelukt. Na enkele jurken heb ik op haar aanraden een jurk gepast waaraan zowel mijn moeder als ik meteen compleet verkocht waren. Zo zie je maar: smaken verschillen. Sommigen zijn niet aan te spreken over die winkel, ik ECHT wel
Ik kan maar 1 raad geven: je kan altijd maar proberen eh. Ben je niet tevreden over een winkel, dan ga je gewoon naar een andere. Maar wie niet waagt, niet wint
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|