Terug naar overzicht
katrien,Hoe spannend om te lezen...Ik wens jullie veel plezier toe op jullie dag... geniet ervan zou ik zeggen...Voor ons is het de week daarna... spanning valt goed mee!! Alles onder controle :-)Veel plezier, fun, droge en gezellige dag gewenst...Gr.Tess
wij tellen mee af! voor ons staat er nog een dagje minder op de teller!
Hey,Kijk zelf ook heel erg uit naar "de" dag, maar bij mij staan er nog 59 dagen op de teller.Maak er alvast een super dag van en vergeet niet te genieten.Jessica26/11/2009
wij trouwen op 24 oktober, dus ook ik tel mee af!! hopelijk blijft het bij ons ook droog, en ja dat het fris is, da is helemaal nie zo erg !! Geniet van jullie dag! veel succes
Wij trouwen volgende week zaterdag 10/10/09 .dus wij tellen ook mee af spannend.yvette
wij trouwen 17/10, dus wij tellen ook volop mee af :-)Het kort af :-)
Ondertussen nog vier dagen. Ik tel ook mee af want wij trouwen ook nu zaterdag. Het weer zal niet zo goed zijn maar dat hadden wij ingecalculeerd.Groetjes
Hallo Katrien,inmiddels nog slechts 3 dagen !Wij wensen jullie alvast een SCHIT-TE-REN-DE dag toe, vol heerlijke momenten en natuurlijk een spetterend feest, hé :DWe zullen even aan jullie denken op 3 oktober. Wat het weer betreft, dat weten we, Belgisch weer kan je te allen tijde krijgen, hé. Maar meestal wanneer je auto vol paraplu's ligt, heb je er bijna nooit één nodig ! Maar dan nog "Mariage pluvieux, mariage heureux !" zegt het spreekwoord, dus niet getreurd !Geniet van elkaar en van jullie grote dag !Eveneens welgemeende felicitaties en wensen van intens geluk en plezier op de trouwdag aan alle andere bruidjes die ook op die dag in het bootje stappen :)Groetjes
Hoi Tami en Katrien,Ondertussen staat hier op de teller 'nog 1 dag te gaan'. Ongelofelijk hoe snel het gaat, het lijkt nog niet zo lang geleden dat hier stond 'nog 254 dagen te gaan'. Morgen ga ik mijn trouwjurk halen en nog wat spullen naar de feestzaal voeren.Ondertussen zijn de weersvoorspellingen al weer heel wat beter.Geniet van jullie dag!03.10.2009