Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie nog in winter 2010

28-9-2009 15:52:13
beste,

ik huw op 03/12/2010, wie huwt er nog in de winter?
heb nog een vraagje, ik heb men kleedje al bijna gekozen en word van rembo styling, maar daar het winter is zal mss wat koud zijn, nu twijfel ik of ik bolero ofzo zou kopen voor erop, ik dek dat de mooite van men kleed dan gaat weg zijn.
Wat denken jullie?
Kom juist buiten voor de fotos en van auto naar stadhuis en naar feestzaal

groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1220

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik28-9-2009 16:32:37

Hey Vanessa,

Wij trouwen 6 februari 2010. Persoonlijk was ik niet zo voor een bolero. Ik heb dus gewoon in dezelfde stof van mijn kleed een stola laten maken, maar ik vrees eigenlijk dat dat zowiezo nog te koud zal zijn. Heb je een bolero al eens gepast op je kleed? Dan pas kan je best zien of het er mooi op staat of niet.

Veel succes met je keuze!

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik28-9-2009 16:32:39

Hey Vanessa,

Wij trouwen 6 februari 2010. Persoonlijk was ik niet zo voor een bolero. Ik heb dus gewoon in dezelfde stof van mijn kleed een stola laten maken, maar ik vrees eigenlijk dat dat zowiezo nog te koud zal zijn. Heb je een bolero al eens gepast op je kleed? Dan pas kan je best zien of het er mooi op staat of niet.

Veel succes met je keuze!

ilse
21-3-2009
 Meld misbruik28-9-2009 16:44:33

hoi Vanessa,
wij zijn afgelopen winter gehuwd en ik had een grote beige sjaal gekocht die ik bij het buiten komen even over mij(schouders en rug) legde;ik vond die bolero echt wel duur voor de enkele minuten dat je hem waarschijnlijk gaat gebruiken en met mijn sjaal lukte dat prima hoor;
groetjes
ilse

Nele
13-2-2010
 Meld misbruik29-9-2009 0:18:52

Hé, wij trouwen in februari en ik heb vorige week m'n kleed gekocht, ik twijfelde ook of ik iets erboven zou nemen, maar ga nu enkel een fijne tulle nemen, zodat je m'n kleed er blijft doorzien, je kan best eens informeren in de winkel waar je je kleed haalt. O ja, ik ga misschien wel dikke witte sjaal of zoiets meenemen voor op foto trip, die ziet dan toch niemand en kan ik snel even aandoen als 't te fris wordt!! Groetjes en succes! Nele

heidi

Meld misbruik29-9-2009 9:18:06

ik ben in mei getrouwd, ik koos er bewust een kanten bolero bij, dit maakte mijn kleed af, ik heb ze een hele dag gedragen, en mijn man zei ook dat dit een goede keus was. het kan zeer mooi bij je jurk passen.

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik29-9-2009 9:39:12

Hoi Vanessa,

Wij zijn op 24-01-2009 getrouwd en ondanks dat de winterzon wel volop scheen was er een felkoude bries die dag. Ik had eerst een fijne stola gekocht bij mn jurk maar een paar weken later had ik daar al spijt van en ben ik terug naar de winkel gegaan om hem te ruilen voor een aankoopbon waar mn mama uiteindelijk schoenen van gekocht heeft aangezien ik niet direct iets leuks vond voor op mn kleed.Op zich had die stola misschien wel warmte genoeg kunnen bieden maar het is gewoon geen zicht om in de winter in een open kleed of met een fijne stola te lopen vind ik persoonlijk. Dan klopt het plaatje niet echt vond ik. De bontjes of stola's die ze dan verkopen in de bruidswinkels vind ik zelf ook wel té duur om 1 keer te dragen en dacht ook om een heerlijk warme en mooie sjaal te kopen, die ik achteraf ook nog makkelijk zou kunnen dragen. Ik heb er een dag voor uitgetrokken om hiervoor met mn mama te gaan shoppen en heb uiteindelijk een grijze poncho in bont gekocht (is op zich ook niet goedkoop maar ben je achteraf nog wel iets mee) die we dan voor die dag dubbel over mn schouders hebben gelegd en hebben er een haakje aan genaaid zodat ik hem kon dichtmaken en mn handen vrij had. (als je wil stuur ik je wel eens een foto per mail zodat je het kan zien) Achteraf konden we die haak dan makkelijk terug losmaken zodat ik nu gewoon een poncho heb om in de winter te dragen. Ik heb er alleszins ondertussen al veel plezier aan gehad en super reacties gekregen op de dag zelf.

Veel succes nog met je zoektocht en veel plezier op je huwelijksdag !!!

Groetjes,

Jill

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik29-9-2009 9:39:33

Hoi Vanessa,

Wij zijn op 24-01-2009 getrouwd en ondanks dat de winterzon wel volop scheen was er een felkoude bries die dag. Ik had eerst een fijne stola gekocht bij mn jurk maar een paar weken later had ik daar al spijt van en ben ik terug naar de winkel gegaan om hem te ruilen voor een aankoopbon waar mn mama uiteindelijk schoenen van gekocht heeft aangezien ik niet direct iets leuks vond voor op mn kleed.Op zich had die stola misschien wel warmte genoeg kunnen bieden maar het is gewoon geen zicht om in de winter in een open kleed of met een fijne stola te lopen vind ik persoonlijk. Dan klopt het plaatje niet echt vond ik. De bontjes of stola's die ze dan verkopen in de bruidswinkels vind ik zelf ook wel té duur om 1 keer te dragen en dacht ook om een heerlijk warme en mooie sjaal te kopen, die ik achteraf ook nog makkelijk zou kunnen dragen. Ik heb er een dag voor uitgetrokken om hiervoor met mn mama te gaan shoppen en heb uiteindelijk een grijze poncho in bont gekocht (is op zich ook niet goedkoop maar ben je achteraf nog wel iets mee) die we dan voor die dag dubbel over mn schouders hebben gelegd en hebben er een haakje aan genaaid zodat ik hem kon dichtmaken en mn handen vrij had. (als je wil stuur ik je wel eens een foto per mail zodat je het kan zien) Achteraf konden we die haak dan makkelijk terug losmaken zodat ik nu gewoon een poncho heb om in de winter te dragen. Ik heb er alleszins ondertussen al veel plezier aan gehad en super reacties gekregen op de dag zelf.

Veel succes nog met je zoektocht en veel plezier op je huwelijksdag !!!

Groetjes,

Jill

silke
27-2-2010
 Meld misbruik29-9-2009 15:21:15

hoi
wij trouwen ook in de winter. ben zelf nog aan het twijfelen over mijn trouwjurk, leijten, rembo of linea... welk kleedje is het geworden van rembo? in welke prijsklasse ligt rembo styling ongeveer?
zelf ga ik er zeker een bolero bij nemen.
grts

silke
27/02/2010

ine
27-2-2010
 Meld misbruik29-9-2009 16:31:26

Wij trouwen ook op 27/02/2010 :o)

Ik heb een open kleedje gekocht met een tulle stola erover. Heb lang getwijfeld over een bolero ofzo maar dat stond mij TOTAAL niet. Ik ga wel zorgen voor een sjaal en anders moet mijn ventje mij maar warm houden hihi
Trouwen doe je uiteindelijk toch binnen he!
Het enige waar ik zeker op wil letten is dat ik warme schoenen heb zodat mijn voeten tenminste geen kou hebben.

Succes
ine

Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik29-9-2009 18:57:52

Onze dag is 27-11-2009 en heb toch echt voor een bolero gekozen aangezien de reportage buiten is.
Je kan er voor kiezen de bolero zo te bewerken als met steentjes in je jurk etc.
Is bij mij echt heel goed gelukt maakt het helemaal af.
Veel suc6 verder groetjes Tamara

Nathalia

Meld misbruik7-10-2009 18:23:57

Beste Bruidjes,

Als jullie nog voor make up & hairstyling aan het zoeken zijn we hebben nog enkele dagen vrij staan deze winter , neem een kijkje op www.bruidsmakeup.be

Veel succes nog,

Groetjes,

Nathalia

nancy
2-12-2010
 Meld misbruik8-10-2009 23:32:08

Dag Vanessa,
Ik ben nog maar pas van vorige week verloofd en sta verstomd hoe snel alles moet gaan. Ik zie dat de meeste modeshows oktober-november en trouwbeursen volop bezig zijn. Ik moet de datum nog vastzetten maar had ook graag 2-12-2010 uitgekozen. Ben vandaag de websites aan het bekijken geweest en het valt mij echt op dat er niet echt winterbruidsmode bestaat buiten die bolero's dan. Kleedjes met lange mouwen al helemaal niet! Ik had toch graag iets warms gedragen die dag ook al zit je binnen, het kan toch frisjes zijn. Ik zou toch uitkijken naar tenminste een mooie sjaal, die tips vond ik al mooi.

grtjs
Nancy

Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik12-1-2010 16:51:29

Hallo,

ik trouw op 18/12/2010 en ik ben een echte koukleum, dus ik ga zeker op zoek naar een poncho of een soort van losse mantel die je over je kleed kan dragen, voor op de momenten dat je buiten rondloopt of in de auto zit. Want een stola is wel mooi, maar voor mij zeker niet warm genoeg. En ik wil op mijn dag de vreugde niet laten bederven omdat ik bevries van de kou..

Ik hou wel van de charme van de winter (knus en gezellig), maar ik ga me dus toch voorzien op het barkoude weer in ons landje..

Succes nog voor iedereen !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info