Nu Online
Momenteel zijn er 513 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksbeurs Antwerpen

28-9-2009 19:55:46
Weet er iemand waar ik aan 2 gratis inkomkaarten kan komen voor de huwelijksbeurs in Antwerpen dit weekend?

20 EUR inkom vinden we nogal veel...

Danku!

Annelies
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1644

Nathalie

Meld misbruik28-9-2009 20:10:49

Gratis inkom in Oosteeklo dit weekend opendeur van Boetiek Tapa in samenwerking met Foto Meirezonne.
Meer info www.fotomeirezonne.be

Groetjes

JAco

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-9-2009 20:20:18

Als je naar hun site gaat, kan je 'n bon downloaden waardoor je met één betalende de andere gratis inkom bezorgt. M'n verloofde en ik hebben alvast zo'n bon laten toekomen. :)

S
30-10-2010
 Meld misbruik28-9-2009 20:53:52

Hey!

Je moet ook eens informeren bij juweliers, fotografen,... Mensen die een stand hebben op de beurs delen deze kaarten ook uit. Wel jammer dat er op de site van de beurs geen lijst met exposanten staat! Zou handig zijn geweest.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om te gaan rondneuzen op de beurs! :-)

groetjes,
Lien
30/10/2010

Barbara
10-7-2010
 Meld misbruik29-9-2009 9:29:03

Hallo Annelies,

Normaal gezien hebben wij nog een ticket liggen waarbij je een toegang moet betalen en de andere gratis binnen mag. Ik moet thuis eens kijken...

Groetjes,

Barbara.

katty
8-9-2010
 Meld misbruik29-9-2009 10:57:15

Hallo,

Je moet altijd een betalende persoon hebben dan mag de andere gratis binnen. Ik heb een golden ticket voor de vrijdagavond (met hapjes en drankjes) van 18 tot 22 uur en met speciale shows enz, als je wil kan ik ze doormailen, laat me iets weten op katty_degauquier@yahoo.com

Groetjes
Katty

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik29-9-2009 11:55:28

Wij zijn vorig jaar naar deze beurs geweest en zijn teleurgesteld en snel naar huis teruggekeerd. Hebben er 3 bezocht en eigenlijk kon geen enkele beurs ons overtuigen van hun nut. Je kan via de verschillende fora aan dezelfde info komen als die je op zulke beursen krijgt plus het kost minder. Je kan beter langst een paar adressen gaan, dan hebben ze meer tijd en zin om het over jouw huwelijk te hebben.

groeten
Sofie

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik29-9-2009 13:34:54

dag Marc,
Vrienden van ons die vorig jaar getrouwd zijn waren ook naar zo'n beurs geweest. Zij vonden het ook heel erg tegenvallen.
Maar wij wilden toch graag ook is gaan kijken, dan kunnen we achteraf geen spijt hebben he...
Maar om daar dan 20 EUR voor te betalen vinden we toch wat overdreven.
Daarom mijn vraag naar gratis tickets.

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik29-9-2009 14:11:14

Het was sofie onder naam van marc ;o)

Je kan de bruidsmagazines eens aanspreken met je vraag en laatst stond hier een bericht van iemand met gratis tickets, maar weet niet meer voor welke beurs. Wij hebben 1 keer betaald in Kortrijk en dat was de best georganiseerde vonden wij.

Groetjes
Sofie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-9-2009 18:01:14

Wij zijn vorig jaar naar Brussel geweest (ook €10 inkom, maar hadden gelukkig gratis kaarten, waarmee we ook nog eens gratis binnen konden in het Voedingssalon) en stonden op een kwartier terug buiten. Van elk onderdeel van het huwelijk (vervoer, kledij,...) waren er 2 max. 3 standjes... De modeshow was dan nog het interessantste, maar die is maar op bepaalde tijdstippen (1x 's morgens en 1x 's middags). Ik vond het ook echt de moeite niet...
In St-Niklaas is er ook elk jaar een gratis (!) huwelijksbeurs in Serwir, maar ook daar waren we snel buiten...

DUS: zéker geen geld aan spenderen!!!

Groetjes,

Véro

reinhilda

Meld misbruik1-10-2009 21:16:57

Op 10 en 11 oktober is er een kleine huwelijksbeurs in Olen :
Feestzaal de Vlier
Hezewijk 50
2250 Olen
De inkom is gratis.
Zaterdag van 17.00 uur tot 21 uur
Zondag van 10.00 uur tot 19.00 uur

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...