Terug naar overzicht
Dag Kathy,wij zijn al heel veel gaan eten in de bataaf en wij hebben er op 20 mei 2006 ons trouwfeest. het eten vind ik er echt lekker en veel en het dessertenbuffet is overheerlijk. mijn nicht is er al naar trouwfeest geweest en zij zei dat het heel goed was. je kan er op zondag wel de zondagsmenu gaan eten of iets à la carte. moet je zeker eens doen. ik zou zeker niet twijfelen. ik vind het ook niet duur. je kan alles zo duur of goedkoop maken al je wil.groetjesJoke 20 mei 2006
Lange tijd geleden waren wij eenveel gevraagde disco-bar in De Bataaf.Omdat wij ook in veel andere zalen muziek gingen verzorgen,zagen wij ook het verschil.Omdat dit één van de weinige zalen is,waar men nog correct werd behandelt hebben wij onze 2 kinderen hun communiefeest er laten vieren.Dat was wel in 1982 !!Lang geleden zeg je..Verleden jaar hebben wij in deze feestzaal een huwelijksreportage gefilmd.Wij doen nu dus reportages.En dat sinds 1983.Deze zaal en het personeel,zijn prima.Vriendelijke bediening,en goede medewerking met het camerateam.Waren ze maar allemaal zo tof.Dan zou het filmen nog plezanter zijn !Je mag gerust die videofilm van 1982 eens bekijken,je moet het maar vragen.www.videomanie.beVeel geluk !!!