TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
29-9-2009 9:05:51
wij zijn er ook gaan kijken voor ons huwelijk, zeer mooie zaal en vriendelijk, maar omdat er dat jaar dat wij gingen trouwen een neef was dat daar zijn feest ging geven hebben wij voor ter roest in buggenhout gekozen (die trouw was namelijk maar met 3 weken verschil van het onze en ik vond dat er dan de magie af was om in dezelfde zaal te feesten), wel zeer goed gegeten en de bediening was goed. Ook de muziek was aangenaam, voor iedereen wat wils.
|
|
Han
18-7-2009
|
29-9-2009 10:48:39
Hallo,
ik ben daar een hele tijd geleden naar een huwelijksfeest geweest en dat was toen dik in orde!
groetjes, Han (73 dagen getrouwd)
|
|
sarah
29-11-2010
|
29-9-2009 13:13:03
Hey,
Ik ben in juli naar een feest in hof ter bueken geweest en dat was echt in orde! Lekker eten en goede bediening. We zijn er ook al een keertje gaan brunchen op zondag, da's ook echt een aanrader!
xxx
|
|
Kim
25-9-2010
|
30-9-2009 11:23:42
Hallo Sarah,
Mijn vriend en ik izjn deze week ook gaan kijken in Hof ter Buecken en onze keuze staat ook zo goed als vast. Welke datum hebben jullie gekozen? Wij hebben nog een 10-tal dagen om definitief te beslissen, maar het wordt hoogstwaarschijnlijk 25/09/2010 (hopelijk hadden jullie deze datum niet in gedachten ;-)). We zijn zelf vorig jaar naar een huwelijk geweest in Hof ter Buecken en het was echt af van begin to einden! Het eten was lekker, nooit te weinig drank aan de tafels, vlotte en vriendelijke bediening en ook de dj was goed. Hij draaide voor elk wat wils, alle stijlen.
Groetjes,
Kim
|
|
Sarah
28-8-2010
|
1-10-2009 7:41:42
Hey Kim!
Ik denk dan dat wij het koppel waren dat na jullie binnenkwam, want Greet zei ons dat het vorige koppel 25sept had gekozen :) (overigens niet de ideale datum voor ons aangezien ik de dag daarna jarig ben, en dat lijkt me wat raar... :p)
Wij hebben nu een optie op 2oktober, maar zouden het liever op 18sept doen, maar er stond nog een optie op die datum. Dus nu afwachten of dat koppel het neemt of niet, dit weten we dan maandag of dinsdag. Dus waarschijnlijk doen wij het ofwel de week voor jou, ofwel de week na jou daar :)
Bedankt trouwens iedereen voor de reacties!! :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|