Terug naar overzicht
ik ben ook bij maxims geweest maar dan in mechelen, idd heel vriendelijke mensen, ik heb daarna nog 2 winkels gedaan en toch terug gegaan bij hen, ik heb de pronovias najar genomen, want ja, ik heb ook brede heupen, en ze geven daar idd heel goed advies. veel plezier met de keuze van je jurk.
Ik ben gisteren ook in Aarschot geweest voor een pasbeurt! Die verkoopster is inderdaad een heel geduldig persoon. Ze nam echt de tijd en adviseerde ook heel goed wat bij mijn figuur zou passen. Een echte aanrader!Ik heb ook een jurk van Marylise gekozen.
Dag Cindy, Don't worry: bij Maya hebben ze ook Marylise. Ik heb mijn kleed daar gekocht en die houdt echt rekening met je figuur. Ik had ook een top en rok gezien van Marylise, maar de eigenares van Maya zei meteen dat dat voor mij niet geschikt zou zijn (het ging over een cache-coeur top en als ik voorover zou buigen, zou heel mijn voorgevel eruitvallen, haha). Maar ze heeft me wel iets gelijkaardigs laten pas en dat is 'm geworden: de Cara en ik was superenthousiast.Veel plezier donderdag!GroetjesInesbijna een jaar getrouwd (361 dagen)
Voor mensen die nog geinteresseerd zijn, nu zondag 11 oktober doet Maxims een presentatie van de bruidsmode 2010, ik ga zelf om 15h00, weet niet welke andere tijdstippen ook kunnen.Groetjes!!!