Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moeilijk

29-9-2009 13:10:51
Hey meiden,
Ik ben ondertussen al in drie winkels geweest voor een trouwjurk. Ik denk dat ik er ondertussen al 30 heb gepast en nog altijd vind ik mijn droomjurk niet! Wie heeft dit ook voor gehad? Vind het namelijk frusterend. Ik heb nog wel tijd dat wel maar toch..
Grtjes!

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 471

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 13:19:54

misschien kan je best eens de verschillende sites van merken afschuimen om zo eerst je stijl te bepalen, en dan bekijken welke van die jurken ook bij jouw persoonlijkheid passen (ik vind bvb de jurken van Linea zeker mooi maar ze staan me absoluut voor geen meter!)

Ik heb er trouwens meer dan 30 gepast alvorens ik de knoop het doorgehakt dus je bent zeker niet alleen :-)

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik29-9-2009 13:26:45

Ik weet al wel welk soort model ik wil maar ben nog niet verliefd geworden op het kleed! Misschien moet ik er maar gewoon van genieten en op naar de volgende 30 jurken misschien :-) ?

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 14:11:29

Maak je geen zorgen Ellen !
Op een bepaald moment (al is dit kleedje 80 !!!) ga je de "klik" hebben. Die voel je direct als je het kleed aanhebt. Je zou jezelf misschien inderdaad het leven wat eenvoudiger kunnen maken door al specifiek wat kleedjes uit te zoeken op websites.

Veel succes

TINA
1.5.10

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik29-9-2009 17:07:38

Ik ben heel blij met m'n kleed maar een 'klik' heb ik toch ook niet gehad hoor...

Sylvie
16/10/2009

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-9-2009 20:06:23

Hey Ellen, ik heb ook 4 winkels gedaan vooralleer ik mijn droomkleed vond! Jaag je er maar niet teveel in op, want bruidskleedjes passen is zó heerlijk en je zal heel binnenkort "het" kleedje wel vinden!

Nathalie

Meld misbruik29-9-2009 20:31:49

Hallo Ellen,

Kom anders eens naar de opendeur week van Boetiek Tapa.
Meer info op www.fotomeirezonne.be

groetjes,

Jaco

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 21:18:11

hallo,
Bij mij was het net omgekeerd. Ik had al een jaar lang alle collecties bekeken. Kende ze al helemaal van buiten, maar ik vond niets wat mij aanstond. Ik vertrok dan ook zonder verwachtingen naar de bruidswinkel. De eerste was niet mijn ding, maar de tweede winkel zeker en vast! Het eerste kleedje dat ik paste is het ook geworden. Er was natuurlijk wel een 'vonkje' maar tis nu niet dat ik er opeens emotioneel van werd hoor :). Laat u niet afjagen en zoek verder op je eigen tempo. De nieuwe collecties zijn nog volop aant binnenkomen, dus je hebt nog zeker heel wat kleedjes te passen! succes!

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik30-9-2009 9:12:02

Geen nood Ellen, ik heb ook vijf winkels gedaan vooraleer ik het eerste kleedje aanhad waarvan ik dacht 'dit is misschien wel iets' (maar niet dat absoluut wauw-gevoel, gewoon het eerste dat ik neit onmiddellijk terug wou uitdoen). Dit was nota bene in een winkel waar ik al eens geweest was, maar toen had ik het niet gezien. Na een tijdje begon de verkoopster mij wat te kennen en kwam ze zelf met suggesties aan, in plaats van mij te beperken tot die kleedjes die ik er tussenuit gekozen had. Heel belangrijk dat je je op je gemak voelt in de winkel. Het is misschien niet dichtbij voor jou, maar het is wel de moeite om eens naar Mia Monta te gaan in Zottegem.
Omdat ik toch nog een andere winkel wou doen, waar ze nog een ander merk hadden, heb ik het niet genomen. Ik heb dan in de volgende winkel een ander kleedje aangehad (ook op aanraden van een verkoopster, na 10 kleedjes die mij niet stonden) waar iedereen die met mij mee was zo enthousiast over was, dat ik dat gekozen heb. Anders was het het andere geweest. Ik had er dus uiteindelijk twee die mij wel aanstonden. En zelfs na mijn keuze heb ik nog twijfels gehad hoor. Uiteindelijk komt het gevoel van 'dit is nu echt mijn kleedje' wel vanzelf.
Veel plezier!
Véro

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik30-9-2009 11:16:59

Hoi Ellen,

Wacht mss nog heel even want de nieuwe collecties zijn volop aan het komen!!
Enne dat wil ook zeggen de modeshows...
Ikzelf heb een heel aparte jurk gekozen van Nicky Vankets, in september gekocht, een pasmodel van de vorige collectie aan -50% en nog steeds geen spijt van.

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik30-9-2009 12:34:53

Hey meiden,
Bedankt alvast voor de reacties,het stelt me toch al wat meer gerust :-)
Ik heb ook een Nicky vankets aangehad maar vond het nog te duur en ze konden het niet innemen..maar het zijn wel mooie en speciale jurken. Ik wil gewoon iets 'aparts' en vind dat de trouwjurken zoveel op mekaar lijken misschien is het gewoon omdat ik 'mijn kleed' nog niet ben tegengekomen dat ik zo denk.
Grtjs!

monica
22-5-2010
 Meld misbruik30-9-2009 13:11:56

Hoi, ik heb enkele maanden geleden mijn kleed gekocht. Ook iets "anders dan anders". Het was wel het eerste kleed dat ik ooit paste, maar heb er uiteindelijk nog 30 andere aangehad om terug tot mijn allereerste kleed terug te komen.
Als je je niet goed voelt bij de meer 'klassieke winkels' (bedoel ik niet negatief hoor!), kan je mss eens googlen op naam van ontwerpers.
Zo heb ik het mijne ook gevonden: Jenny Packham is helemaal mijn ding, ik vind heel veel jurken mooi, theeft ook een hollywood-glamourgehalte en dus ietsje meer dan een 'gewoon kleed' vond ik persoonlijk.
Maar smaken verschillen hoor;..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...